Da blir det enda et novemberbarn på oss! :oD

Tinga

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!! Vi fikk positivt test i går og har dermed foreløpig termin 10.november. Da kommer altså vår andrefødte akkurat den måneden gulljenta vår blir 3 år! Har nok ikke sunket helt inn ennå så jeg har vært inne og sjekket testene flere ganger etter i går.  Men vi er superglade!!  Gratulerer alle dere andre med positiv test, og lykke til til alle dere som fortsatt håper på novemberbaby! Håper dette forumet blir like sammensveiset som november09 har vært. 

Hurra - gratulerer med positiv test! Jeg satser også på at dette blir en stor og flott gjeng etter hvert! :D

Gratulerer så mye med positiv test! Vi gleder oss også kjempe masse, men det er sant aom du sier: det tar litt tid før det virkelig går opp for oss;)

Tinga skrev:
Hei alle sammen!! Vi fikk positivt test i går og har dermed foreløpig termin 10.november. Da kommer altså vår andrefødte akkurat den måneden gulljenta vår blir 3 år! Har nok ikke sunket helt inn ennå så jeg har vært inne og sjekket testene flere ganger etter i går.  Men vi er superglade!!  Gratulerer alle dere andre med positiv test, og lykke til til alle dere som fortsatt håper på novemberbaby! Håper dette forumet blir like sammensveiset som november09 har vært. 

Gratulere så massejeg skal test om 12 dager, jeg håper på november baby.Jeg ,min mann og min datter er født i november Så jeg håper på novemberbaby til

Gratulerer med enda en novemberbaby! 

Håper også at dette forumet kan bli like sammensveiset som det forrige jeg var på. Er så gøy å ha en plass med mange koselige jenter der man kan dele alt av kunnskap, spørsmål, sorger, gleder, plager og vondter :)

Gratulerer! Så gøy med to barn i samme mnd. Det har jeg også :)

hei og velkommen , jeg har også termin 10 hihi morro

gratulere så mye med novemberbarn nr 2

Back
Topp