Da blir det en tur *Oppdatert*

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
på legevakten med lille Michee, 39 i feber i dag også i natt var den 40.
Dette er 8 dagen med feber [:(]

OPPDATERT LENGER NED

Stakkars lille jenta di:(:/

Håper det ikke er lungebetennelse som vår lille Markus hadde:( Synes jeg husker et innlegg om at du synes hun var tungpust..

Krysser fingrene!!!!

ORIGINAL: Snekka

Lykke til hos legen!

Stakkars lita, det var lenge med feber. God bedring til lille snuppa!

Huff da, hvordan gikk det hos legen?

Da er vi tilbake og konklusjonen er at hun er frisk...
Hun har en stigning på 28 på crp den skal egentlig være under 8, men det er ikke noe vi kan gjøre for det er baktrielt..
Skjekket at øre nese hals men ingen feil ingen ulyder i lungene heller, så prøver og ta det positivt...

Men nå har jeg lagt en liten jente med 39.5 i feber , uff syntes det er skummelt jeg nå har hun hatt feber siden forje fredag[:'(]
Vi får bare vente og håpe hun blir bedre...

Takk for mange lykke til [:)]

Så bra det ikke er noe alvorlig [:)] God bedring til lille M!

Stakkars liten [&o] Hvis hun hadde crp på 28, så er det jo sannsynligvis virusinfeksjon, og da tar kroppen seg av det selv. Men det er lenge å ha feber! Tror jeg uansett ville ha tatt kontakt med fastlegen på mandag dersom hun fremdeles har feber i morgen. God bedring til Michelle!

masse god bedring til snuppa[:)]

ORIGINAL: TrønderPia82

masse god bedring til snuppa[:)]

Masse god bedring til snuppa! Håper det bedrer seg innen i morgen, ellers ville jeg i hvert fall reist til legen med henne på mandag altså.

Men har hun begynt i barnehagen nå? Hvis hun har det, så er det nok der grunnen er i hvert fall. [:-]

ORIGINAL: Zerlina

Stakkars liten [&o] Hvis hun hadde crp på 28, så er det jo sannsynligvis virusinfeksjon, og da tar kroppen seg av det selv. Men det er lenge å ha feber! Tror jeg uansett ville ha tatt kontakt med fastlegen på mandag dersom hun fremdeles har feber i morgen. God bedring til Michelle!

Me too....

Back
Topp