Da blir det en liten tur til føden....

babybaker

Flørter med forumet
Siden fredag har jeg hatt mye hodepine og kvalme, og sorte prikker foran øynene... Har ikke tenkt sånn kjempe mye over det, men tok en tur innom legen i dag og hørte. Han tok blodtrykk som var fint, men tok ikke urinprøve.. Nå på kvelden har jeg fått noe så himla pustebesvær.. Tung og puste inn, og ubehag i brystet. Snakket med føden som da ville ha meg inn for en sjekk i forhold til svangerskapsforgiftning..!
Tror nok selv det skyldes stress, men greit å få sjekket :)

Fraaa mobilen <3

Sorte prikker har jeg også hatt, siden jeg ble gravid omtrendt..
Må oppdatere når du har vært der.
Lykke til :) Går sikkert veldig bra.. :)
Spent å høre hva prikkene i øynene kan komme av om du kan skrive det etterpå? Om det er sv.relatert eller om det bare er en tilfeldighet..

Lykke til og krysser fingrene for at det ikke er svangerskaps forgiftning!
Her forandret synet seg tidlig i svangerskapet, måtte få nye tilpassede linser, og de sa det var svangerskapsrelatert!

Lykke til :)

Masse lykke til! :) jeg får innimellom akkurat som det "glitrer" foran øynene, aner ikke hva det er da..

Lykke til og god bedring!
Jeg har også sort prikk i synsfeltet! Har trodd det kom etter øyeoperasjon i vinter, men kanskje det er graviditeten som er grunnen! ;)

Håper det viser seg å være noe ufarlig. Lykke til og god bedring!

Sendt fra mobilen.

Lykke til på føden :D Håper du kommer ut med kun positive tilbakemeldinger :D

Da er jeg hjemme igjen!!:)
De har heldigvis utelukket svf! Så det var bra! Jeg skal tilbake i morgen tidlig og ta fastende blodprøver.. Så kunne jeg bli i natt til observasjon, men det takket jeg pent nei til!:P
De mistenker vel at det kan skyldes stress også, i og med at mannen er offshore og at jeg jobber i tillegg til og ha 2 unger hjemme.. ;) så de ville vel gjerne se at jeg kuttet litt ned på jobbingen mens han var avgårde :)
Takk for alle lykke ønskninger!!!! <3

Fraaa mobilen <3

Masse lykke til! :) jeg får innimellom akkurat som det "glitrer" foran øynene, aner ikke hva det er da..

haha det har jeg også hatt flere ganger,helt forunderlig, akkurat som stjernestøv....merkelige greier,men ser tydeligvis ut som om det er en vanlig ting å ha når man er gravid ;)

haha det har jeg også hatt flere ganger,helt forunderlig, akkurat som stjernestøv....merkelige greier,men ser tydeligvis ut som om det er en vanlig ting å ha når man er gravid ;)
Ja er så merkelig, kommer og går i hytt og pine :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra at de kunne utelukke svangerskapsforgiftning :)
Håper du har muligheten til å stresse litt ned og ta det mer med ro fremover ;)

Satser på det ;) tok en del blodprøver fastende i dag.. Noen som vet hvordan / når jeg får svar på dem? :/

Fraaa mobilen <3

Back
Topp