Da blir det bryllup i dag..

bea_

Elsker forumet
Da ser det ut som Lucas har bestemt seg for å hvile litt til i mors mage, så da trer jeg på meg kjolen mamma har sydd til meg[:D] og gjør meg klar. Brudeparet er jo utroooolig heldige med været da [:)][:D]

Min kjære er jo forlover, så jeg får jo ikke vært så mye sammen med han idag, men vi har lagt en slagplan om noe skal skje eks når vi er i kirken....hehe[:D]

Koooos deg i bryllup :))

[;)] kose deg masse i bryllup! håper lucas holder seg inni i hula si litt til! [;)]
ha en fin dag![:D]

ORIGINAL: mai2010

[;)] kose deg masse i bryllup! håper lucas holder seg inni i hula si litt til! [;)]

Håpe på det ?? vi vil han skal komme vi ..hehe[:D] i morgen er vi 37 uker og alt virker klart for at han kommer ...hilsen lege og jordmor. 

ORIGINAL: bea_

ORIGINAL: mai2010

Håpe på det ?? vi vil han skal komme vi ..hehe[:D] i morgen er vi 37 uker og alt virker klart for at han kommer ...hilsen lege og jordmor. 

hehe ja kan vel håpe han holder seg inne til imorgen iallefall [;)]

Det kan ta tid med disse nurkene, så du får heller kose deg i bryllup i dag og ikke minst det fine været[:D]

Kos deg kjempemasse i bryllup[:)]

Jeg skal virkelig nyte det fult ut !! Er jo helt vidunderlig ute [:D] Så får han komme når han kommer...idag eller om tre uker [;)]

Kos deg i bryllup :) Håper Lucas holder seg inne til det hele er over ;p

Kos deg i brylløpet du

Tipper fødselen starter i natt når du kommer hjem etter bryllupet.....[;)]
Masse lykke til med både bryllup og fødsel [:D]

kos deg masse i bryllup!
Kanskje lille babyen kommer etter bryllupet?[;)]

Kos deg masse :)

Kose deg idag![:)] Nyyyte det fine været og bare slappe av![:D]
Får håpe han holder seg inne idag hvertfall - så kan han bare kommet fra imorra av!?[8D]

Back
Topp