Da blir det bassengtrening for meg

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Sist svangerskap gikk jeg på krykker fra uke 11, og ikke før på ordinær ultralyd fant jeg ut at kommunen har bassengtrening for gravide med bekkenproblemer... Er et fantastisk bra tiltak, godt å få røre seg uten belastningen som forårsaker smerter, og i tillegg er i varmebasseng som myker opp støle muskler...

men i morgen blir det ikke da snuppa skal på helsestasjonen, og neste onsdag skal jeg til legen når svømmingen er... så om to uker begynner jeg med en time vanngym i uka... som nok blir noe av det eneste trimmen jeg kommer til å klare å gjennomføre fremover... gleder meg!

Så hvis noen hører om, og får tilbud om å delta på bassengtrening for gravide, så kan det virkelig anbefales!

Høres ut som ett fantastisk tilbud:) Jeg å vil:)

Dem har det i min kommune også. Men pga blødninger, så får jeg ikke lov enda! blæærk

Signerer denne. Trente i basseng i forrige svangerskap pga bekkenløsning og det var så deilig. Godt å få rørt seg, og føle at man var i aktivitet uten at kroppen sa nei. Anbefales! Jeg skal høre med jordmor om det finnes i kommunen jeg bor i nå også.

Går en gang i uka, og det er helt fantastisk for kropp og sjel :))

Mmm, høres ut som et deilig tilbud!

det høres ut som et kjempe flott tilbud, sku ønske det fantes her i kommunen å, men går på vanngym fra før å tenker det er helt supert no i graviditeten:)

Det høres jo kjempebra ut!

Håper at du ikke blir like plaget med bekkenet denne gangen :)

Back
Topp