Da blir det aprilbaby på meg :-)

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jaja, ikke hjalp fullmånen, og ikke all ananasspisinga jeg har holdt på med heller...
Så da, siden jeg antakelig ikke får noen baby før i midten av april, så satser jeg på å bli værene her hos dere[:D]
Hvis det er greit da selvsagt!
Stortrives her inne jeg, men det har sikkert noe med at det blir snakket om ting her inne som jeg henger med i.

På mars forumet går det nesten allerede i tannstell, mens min lille frøken koser seg i magen - en liten uke til[:D]

Jeg er forresten 26 år, bor i trøndelag, og er student fra høsten av[:)]

Så koselig at du er hos oss[;)]....Selv om jeg føler det fødes i eninga her inne, så er vi nok endel her inne som også går med stoooooooor mage...Jeg har termin på lørdag, så jeg går også og venter!!! Lykke til, så snakkes vi her inne!!!

klem Godzilla

Så koselig! [:D][:D] Skjønner jo godt at det ikke er så lett å henge med på tråder med raping, bleieskift osv ja [:D]

Du får gå inn å titte i presentasjonstråd og skrive deg på terminlister og sant [:D]

Koselig at du er her inne hos oss [:)] Håper den lille finner veien ut snart [:)] 

ORIGINAL: Lindus82

Så koselig! [:D][:D] Skjønner jo godt at det ikke er så lett å henge med på tråder med raping, bleieskift osv ja [:D]

Du får gå inn å titte i presentasjonstråd og skrive deg på terminlister og sant [:D]

Veldig hyggelig å ha deg her inne[:)] Fortsatt masse lykke til!

ORIGINAL: ninabjørke

Veldig hyggelig å ha deg her inne[:)] Fortsatt masse lykke til!

så koselig at du vil "henge" sammen med oss:) April er en kjempe fin måned å få barn på:) hehe.. håper hun snart finner veien ut:)

ORIGINAL: MM88

Koselig at du er her inne hos oss [:)] Håper den lille finner veien ut snart [:)] 

ORIGINAL: litla

ORIGINAL: spirelire

Jaja, ikke hjalp fullmånen, og ikke all ananasspisinga jeg har holdt på med heller...
Så da, siden jeg antakelig ikke får noen baby før i midten av april, så satser jeg på å bli værene her hos dere[:D]
Stortrives her inne jeg, men det har sikkert noe med at det blir snakket om ting her inne som jeg henger med i.

På mars forumet går det nesten allerede i tannstell, mens min lille frøken koser seg i magen - en liten uke til[:D]

Blir april på meg også! Kommer nok til å henge litt mer her jeg og, av samme grunner som deg[:)] 

.. Jeg også..

Jeg kommer nok til å henge litt begge steder, for "kjenner" så mange av de på mars så kan ikke forlate de helt..
Hadde håpet på en mars baby, men må jo innse at April er en super måned også [:D]

bare vær her du koslig det;) jeg er 27 bor i sør trøndelag.venter nr 2 på 8 år termin den 16

ORIGINAL: litla

Blir april på meg også! Kommer nok til å henge litt mer her jeg og, av samme grunner som deg[:)] 

Me too...

E å fra trøndelag og e 27 år... [:)]
Fullmånen funka itj her heller [8D]
Trur april bli en fin måned å få sine søte små [:)]

Back
Topp