Da blir det annen oppfølging...

Skillz

Gift med forumet
Denne gang blir det vist oppfølging av gynekolog :-) blir spennende å prøve noe nytt og se om jeg får ul hver kontroll time, er spent :-) først svangerskapskontroll neste uke, da er jeg 7+5 ;-) wohoooo:-) man følger alt likt som til lege og jordmor, bare man går til samme person ;-) spent siden jeg har hørt så mye positivt om han som driver det i denne byen :-)
flere som har tenkt no annen oppfølging?

Jeg får så mye oppfølging denne gang av lege, jordmor, fostermedisinsk av og kvinneklinikken...
Men blir gøy om du får se lille på hver kontroll da :)

Denne gang blir det vist oppfølging av gynekolog :-) blir spennende å prøve noe nytt og se om jeg får ul hver kontroll time, er spent :-) først svangerskapskontroll neste uke, da er jeg 7+5 ;-) wohoooo:-) man følger alt likt som til lege og jordmor, bare man går til samme person ;-) spent siden jeg har hørt så mye positivt om han som driver det i denne byen :-)
flere som har tenkt no annen oppfølging?
Hvordan får man oppfølging av gyn? Må du betale hver gang da? Spesiell grunn?
Hadde vært gøy å se lille hver gang da ;) det fikk jeg de siste ukene sist gang :)

Vi har ikke gynekolog her jeg bor, men jeg blir nok å pendle til fødestedet fra uke 20 ca og gå til gynekolog, JM og radiologer hver 4. uke. Frem til da går jeg hos fastlegen min og JM :)

Har ikke gynekolog her heller, men har fast jm jeg skal gå til, som jeg kjenner godt fra før :)

Han som driver det er i nordnorge er noe spesialist på kvinnekroppen eller noe sånt :-P man bare ringer å spørr og bestiller time til oppfølging gjennom svangerskapet :-

Man går på vanlig kontroller hos gyn. som hos lege og jordmor og får samme oppfølging :-) man betaler ikke nei ;-) har hørt mye positivt, da må man bare prøve :-) så er veldig spent!

Back
Topp