Da blir der operasjon på vesla (oppdatert)

Imma

Forelsket i forumet
I dag har vi vært på riksen med vesla. Det blir operasjon en gang før jul.
Gruer meg litt, men syns det skal bli godt å bli ferdig med det.

Huff, skjønner at du gruer deg ja. Aldri noe gøy når så små skal operere[&:] Men det går nok bra skal du se[:)] Masse lykke til hvertfall[:D]

ORIGINAL: førstegang25

Huff, skjønner at du gruer deg ja. Aldri noe gøy når så små skal operere[&:] Men det går nok bra skal du se[:)] Masse lykke til hvertfall[:D]

ORIGINAL: linusisvingen

hvorfor skal hun operere? (beklager at jeg ikke husker det[&:])

Masse lykke til med operasjon 

jeg vet ikke hvorfor hun skal oppereres,men masse lykke til.

ORIGINAL: GutteBabyMars09

Forstår at du gruer deg. Men det er sikkert godt å bli ferdig med det ja. Masse lykke til[:)]!

Det blei en hard fødsel, satt fast med skulderen og de måtte dra henne ut. De dro såpass at de sleit en nerve som kontrollerer en muskel som liggger over skulderkula.
Ho mangler rotasjon og noe bevegelighet i høyre skulder, og har vært veldig sein med å bevege den ellers også, men det har litt bedre.
De må inn og flytte en nerve fra ryggmuskelen og feste den på en muskel som styrer øverste del
i skulderen, slik at ho kanskje kan kaste og ta imot en ball når ho blir større.

Stakkar lille da! [&:]

Lykke til, jeg håper oprasjonen blir vellykket.

De er flinke på Riksen da, har hatt datteren min under kniven der 4 ganger nå, det går veldig fint [:)] Sikkert ikke på samme avdeling, men er samme sykehuset i alle fall.

ORIGINAL: Imma

Det blei en hard fødsel, satt fast med skulderen og de måtte dra henne ut. De dro såpass at de sleit en nerve som kontrollerer en muskel som liggger over skulderkula.
Ho mangler rotasjon og noe bevegelighet i høyre skulder, og har vært veldig sein med å bevege den ellers også, men det har litt bedre.
De må inn og flytte en nerve fra ryggmuskelen og feste den på en muskel som styrer øverste del
i skulderen, slik at ho kanskje kan kaste og ta imot en ball når ho blir større.

stemmer det! husker det når du sier det[;)] Masse lykke til!!![:)]

Ja, kom på d nå jeg også. Stakkars lita, men d blir veldig deilig når d er fikset og hun kan utvikle seg motorisk "normalt" [:)]
Lykke til med operasjonen!!!

Har vist ikke fått dette med meg?

Skal innover 3 nov, operasjon 4 nov. Kjenner at jeg gruer meg litt, spesiellt fordi
ho er skikkelig snørrete og hoster litt. Har vært syk siden onsdagen,
så det går vel mot bedre tider nå. Håper bare ikke operasjonen blir utsatt, vil bare ha det overstått.

ORIGINAL: GutteBabyMars09

Forstår at du gruer deg. Men det er sikkert godt å bli ferdig med det ja. Masse lykke til[:)]!

så bra dokker snart ska få opperasjonen då, blir nok herlig å få det ut av verden...[:)] ønske dokker masse lykke t, d komme t å gå så fint atte[:)]

Back
Topp