Da blei det innvendig ul på meg

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Da var jeg på legevakta deretter sendt videre til sykehuset,og det kunne de se en liten spire som hadde gjemt seg i magen ;) er 6 uker på vei idag sa legen :)

Hvorfor ble du sendt inn. Har du blødninger? Jeg har fikk en blødning på lørdag og dro til legevakten og fikk beskjed om at dem fikk ikke gjort noe. Men nå de siste dagene hat det bare kommet i trusa. Men Idag så jeg en liten klump da keg tørket meg.. Er bekymret. Har ikke ultralyd før 2 Jan.

huffda ,, håper det ordner seg for deg,, jeg har hatt svangerskap utenfor livmor tidligere, så var litt bekymret da jeg bløde bitte lite gran, men det visste seg at alt var greit med den lille :)
du må gjerne be en innvendig sjekk når du har hatt klumper,, da det ikke er så vanlig,, ikke for å skremme deg men jeg ville bedt dem om å sjekke det..

Ringte legevakten nå og fikk beskjed om og komme i morgen tidlig og evt få en henvisning videre tenker jeg men om jeg får skikkelig vondt skal jeg ringe.

Håper jeg også selv om samboer ringte en gang til for og høre litt. Så hun trudde kanskje det var spontanabort:( men får jo se i morgen.

Håper ikke det er spontant abort ..ikke alltid det er farlig å blø men greit å få sjekka det

Vært på innvendig ultralyd og der var det ikke noe tegn på noen normal svangerskap. Men var litt slimtråder jeg. Glad jeg ikke har hatt noen kjempevonde smerter. Tok bilde av det som kom ut i do. Men drøyt og legge ut her kanskje.

Back
Topp