Da ble vi godkjent og kan vente på å få hjelp!

Guria

Elsker forumet
Ble så gla da jeg ringte til sykehuset for å høre om henvisningen fra legen min var kommet frem (var hos legen 3.oktober). Først kunne hun ikke finne den, men søkte i et annet system og fant den der. Hun kunne også se at en lege hadde sett på den og godkjent for videre behandling. Er 3 mnd ventetid kunne hun fortelle meg, men etter å ha prøvd så lenge som vi har gjort nå, er det jo ingenting. Og nå er vi jo tross alt et skritt nærmere føler jeg [:)]

Har kanskje ikke kommet så veldig langt i prosessen slik mange av dere andre her, men nå kommer jeg etter [;)]

Grattis! Er så kjekt å komme igang og føle at det skjer noe.[:)]
Lykke til videre på veien og håper ventetiden går fort.

Tusen takk for det! Jeg ble så gla da jeg fikk den beskjeden, så jeg gikk og smilte på jobb, selv om det var aldri så hektisk rundt meg [:D]

hehe...akkurat det samme som skjedde med meg også..hehe.morsomt... eller ikke helt det samme.. vi fikk det bekreftelse brevet, men det sa jo ikke noe om vi fikk komme inn eller noe.. så ringte jeg de, da jeg så at de brukte feil adresse,og det bekreftelse brevet kom leeenge etter det skulle. spurte ikke om hun dama i tlf visset noe, men plutselig så sa hun at vi skulle få komme inn, mest sannsynlig før jul.. ble jo helt paff. lo å smilte i flere dager.. nå er det  kun 1 mnd igjen[:)]
masse lykke til..når har du fått time da??

Vi har vel alle gått samme veien, så man må være tålmodig!!! Det blir en spennende tid fremover, så spennende å følge andre i samme situasjon. Da går ventetiden litt fortere.... =)

Jeg fikk ingen dato enda jeg da, hun sa bare at pr. i dag var det 3 mnd ventetid. Men nå var det gått en måned allerede siden legen min sendte en henvisning til jeg fikk svar på at sykehuset hadde motatt det. Grunnen til at jeg ringte sykehuset første gang, var at jeg lurte litt på hva vi hadde i vente. Den gangen fant ikke sykehuset henvisningen fra legen min, og jeg ble litt fortvila og tenkte at dette kommer til å ta tid, om ikke papirene har nådd fram enda! Ringte legekontoret og de fortalte at det var sendt til sykehuset, men om det gikk en tid og sykehuset ikke kunne finne det, skulle de sende det på nytt. Så lot jeg det gå enda et par uker før jeg rinte sykehuset. På nytt kunne hun ikke finne noe! Men så begynte hun å snakke om et annet program jeg kunne ligge i, og der fant hun meg og der så  hun også at legen hadde sett på saken og godkjent det. Ble så gla bare for at papirene endelig nådde frem og at de atpåtil var blitt sett på og godkjent. Var kjedelig å vente på dette, men så ble jeg så gla for det positive svaret, så nå kan jeg fortsette og vente for det er jo så mye mer å se frem til!! =)

Er veldig greit å lese om erfaringene til dere andre som har begynt behandlingene. Er så nysgjerrig på hva de ville finne ut angående oss selv. Hvilken behandling vi ender opp med.. kanskje vi må prøve flere ting? Hmm.. Spennende!!

Back
Topp