Da ble testen negativ igjen

Littlå

Glad i forumet
etter MA. Så da er det bare å vente på at TR skal reise igjen. Kanskje vi kan klare et hjemmelaget mirakel mens vi venter på høsten[;)] Vi har jo klart det en gang før[8D]

Tusen takk for all støtten jenter!! Dere er uunnværelige

Godt at hcg er ute av kroppen nå, så dere kan begynte på ny igjen[:)]

Håper inderlig at dere får til et hjemmelaget i løpet av sommeren - som du sier selv, dere har klart det før! [:)] Og jeg håper dere klarer det igjen, det unner jeg dere virkelig[:)][:)]

Håper ellers at du føler deg bedre, og at dere koser dere sammen i sommervarmen[:)]

så bra da[:D] ja dere får prøve på hjemmelaga i mellomtiden[:)] det gjør vi og, mens vi venter på neste forsøk[;)] låv å håpe[:D]

ORIGINAL: siwro

så bra da[:D] ja dere får prøve på hjemmelaga i mellomtiden[:)] det gjør vi og, mens vi venter på neste forsøk[;)] låv å håpe[:D]

[:D][:D]

ORIGINAL: siwro

Sign

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Godt at hcg er ute av kroppen nå, så dere kan begynte på ny igjen[:)]

Håper inderlig at dere får til et hjemmelaget i løpet av sommeren - som du sier selv, dere har klart det før! [:)] Og jeg håper dere klarer det igjen, det unner jeg dere virkelig[:)][:)]

Håper ellers at du føler deg bedre, og at dere koser dere sammen i sommervarmen[:)]

sign:)

Back
Topp