Da ble pjokken også syk

Gnorky

Elsker forumet
Han våkna i natt med feber, på morgenkvisten var han litt bedre, men nå er han helt kake. Bare sover eller vil kose med meg.
Håper ikke han er syk så lenge, ikke noe koselig at han skal ha det sånn...

Er det vanlig at de puster litt fortere når de har feber? Syntes hjertet slo litt fortere enn vanlig og.. (Nå blir jeg sånn stressa mor ja.. [:D])

Og vi som skulle vært på vei til Sølen nå for å kose oss og trene litt rundering med vofsen. Ble visst hjemmehelg istedet.

God bedring til pjokken!

ORIGINAL: Gnorky

Han våkna i natt med feber, på morgenkvisten var han litt bedre, men nå er han helt kake. Bare sover eller vil kose med meg.
Håper ikke han er syk så lenge, ikke noe koselig at han skal ha det sånn...

Er det vanlig at de puster litt fortere når de har feber? Syntes hjertet slo litt fortere enn vanlig og.. (Nå blir jeg sånn stressa mor ja.. [:D])

Og vi som skulle vært på vei til Sølen nå for å kose oss og trene litt rundering med vofsen. Ble visst hjemmehelg istedet.

Riktig god bedring til pjokken! Det er helt vanlig at de puster raskere og får raskere puls når de har feber.

Takk for svar alle sammen!

Han er fortsatt pjusk stakkars, får håpe det går seg til i løpet av natten.

God bedring til pjokken! Knerten her i huset ble også dålig, og vært våken store deler av natta i natt, så vi krysser fingra for hverandres gull, og håper de får en god natt søvn, det er den beste medisin![:D]

ORIGINAL: kniberg

God bedring til pjokken! Knerten her i huset ble også dålig, og vært våken store deler av natta i natt, så vi krysser fingra for hverandres gull, og håper de får en god natt søvn, det er den beste medisin![:D]

God bedring til knerten og! Så håper jeg vi kan rapportere mye søvn og stor bedring i morgen. [:)]

Huff da, ikke noe gøy med syke unger! Håper han blir fort frisk igjen [:)]

Back
Topp