Da ble mammabukser innkjøpt.

Uff, syns det er litt tidlig for min egen del, men er ikke så mange som passer lenger, og ingen er behagelige! Må vel snart på shopping :(

Prøvde å få tak i, i går, men HM hadde jo bare 34,36, 42 og 44... Hadde heller ingen på nett :( Begynne å lura på ka eg ska finna på, håpe de får inn nye snart :p

Jeg bestilte meg en gravidbukse på hm og var på Cubus idag og kjøpte meg tights, for dongribukse er ikke et alternativ lenger :( :)

Jeg kjøpte en superdigg svart bomull "harem" bukse, to kjempe søte kjoler, en tights og en singlett i dag. Føler meg myyyye bedre! Nesten ingen bukser jeg passer i lengre heller og kan ikke fortsette joggwbukse-trenden min :p haha

Har funnet frem mine fra forrige gang, for å supplere med på oppblåste dager :p dongribukser er ikke et alternativ her heller :)

Mammabukse i dongeri er på plass :)

Fant frem buksene fra innerst i skapet i dag! ;) Nå er jeg litt usikker på hva den magen min inneholder, for nå synes jeg den begynner å vokse litt vel mye i forhold til at jeg er 9+0 :p

De vanlige buksene mine har begynt å stramme rundt magen den siste tiden. Har fått større mage nå på dette tidspunktet (uke 11) enn jeg hadde med førstemann :P Har kjøpt 1 dongeri mamma bukse, en svart i noe stoff, en mamma jeans shorts, 2 mamma sommerkjoler. Så har jeg et par mamma bukser fra forrige gang liggende et eller annet sted. Har kjøpt mammaklær fra HM. Syns sommerkjolene der var så søte <3 Får bare håpe være kommer til å få bruke de :)

Holdt på å kjøpe ei på hm i går, men styrte unna. Hadde egentlig ikke tid men måtte bare innom for å se hva de hadde :D Så mye fint! Gleder meg til å handle! De buksene jeg kan bruke nå er i utgangspunktet for store men de passer over magen nå frem til ettermiddagen i det minste. Ser ikke bra ut med bukser som strammer på magen og som er løse og slaskete fra rumpa og ned :(

Tiltross for 3 kg opp passer alle buksene mine <3 fått skikkelige boobs så lagt seg endel der+ så vidt litt på magen:)
Hi hi, har nok boobs fra før så har heldigvis ikke fått noe mer der, gått opp 2 kg og det har nok lagt seg på magen for det meste...

Back
Topp