Da ble lykken kort for meg..

Rosie

Glad i forumet
Starta med litt friskt rosa på papiret i dag morges.. Og videre har det kommet masse blod, klumper og slim. Etter 2 1/2 år med høye ønsker gikk drømmen i knas..

Ønsker alle resten masse Lykke til ♡

Du er ikke alene. Begynte så vidt her i går kveld. I dag står det på med blødninger og smerter.. Masse god bedring!

Huff så trist :(
Masse lykke til og klemmer til dere

Sitter med samme følelsen var over uke 9 og begynte å blø igår ,idag enda mer. Kom fra gynekologen og alt har gått i oppløsning ingen foster dessverre og dette er min andre SA. Ingenting man kan gjøre. Er det din første SA??

Klem

Huff, så trist! Klem til dere begge!

Du er ikke alene. Begynte så vidt her i går kveld. I dag står det på med blødninger og smerter.. Masse god bedring!

Huff du også , så utrolig leit. Livet tar noen vendinger av og til som får oss til å knekke sammen..

Lykke til videre.

Sitter med samme følelsen var over uke 9 og begynte å blø igår ,idag enda mer. Kom fra gynekologen og alt har gått i oppløsning ingen foster dessverre og dette er min andre SA. Ingenting man kan gjøre. Er det din første SA??

Klem

Huff så grusomt :( Klem til deg også.
Nei har hatt en for 1 1/2 år siden. Men da gikk det så raskt. Og følte selv på meg at noe var galt.. Nå hadde jeg bare gode følelser..

Huff så utrolig trist! Trøsteklem

Så utrolig trist :-( Sender en stor klem <3

Back
Topp