Da ble jeg sykemeldt

Cillia

Elsker forumet
Var på kontroll i dag. Alt sto bra til med den lille, 148 hjerteslag i minuttet. Men meg derimot...Har hatt migrene siden tirsdag og har vært heelt utslått! bekkenløsningen har også slått inn. Legen sykemeldte meg 100% i 2 uker, slik at jeg kunne hente meg inn igjen. Prøve å si at jeg kunne jo prøve å jobbe 50%, men det anbefalte han ikke. Så da er jeg sykemeldt i uke 14!!! Off[:'(] Altfor tidlig

velkommen til klubben for de sykemeldte hehe.
har vært det i 2 mnd nå jeg. og ble sykemeldt lenger i dag. var egentlig siste dagen i dag, men kvalmen har kommet tilbake så nå er jeg sykemeldt til den 20. september. :(

Så kjedelig da.. [8|] jeg og ble sykemeldt ganske tidlig i forrige svangerskap... Heldigvis har jeg vært i god form så langt! [:)]

åå så kjedelig. Jeg er halvt sykemeldt med bekkenløsning. Ble sykemeldt i uke 11[X(]. Men jeg trengerdet. Klarer ikke jobbe fullt faktisk, da putter jeg innp med paracet resten av dagen etterpå...

det er bedre å ta imot en sm tidlig å komme seg i jobb igjen enn å strekke deg så langt at du går i kjelleren og ender opp med en lang sm[;)]

prøv og ta det med ro og nyt dagene[:)]

Jeg skal en tur til legen på onsdag med mistanke om bekkenløsning. Noen sier dette kommer tidlig pga mye hormoner....?

Jeg jobber mye i kassend er jeg står mye og ellers på harde gulv og tunge løft, og kjenner det når jeg er hjemme fra jobb. Hviler ca 2 timer hver dag [&:] Er så sliten.....

Men jeg syns det er så domt å bli sykemeldt fra jobben der jeg VET de trenger meg og jeg begynte der jo nettopp....

Noen ganger får jeg akkuratt som noen stikker en kniv inn i høyre lår og de verker i hele høyre fot. Akkuratt som når foten sover, bare i hele høyre bein..... Ganske irriterende. HAtte dette siden fredag....

Er spent hva dette svangerskapet bringer.... Har ikke lyst å gå hjemme i 6 mnd nå....

god bedring, og håper du blir fort frisk![:)]

Håper det hjelper ja. Prøver å slappe av. I dag har jeg faktisk brodert på en adventskalender til snuppa, har brukt 3 år, og er enda ikke ferdig. LITT treig eller?[8D] Men det skal sies at den ikke blir brodert på særlig mange ganger i året da[8D]

Satser på å være uthvilt etter disse to ukene, da er det bare 7 dager på jobb, så er det Krakow med jobben, før høstferien. Og etter det er jeg jo 19 uker på vei[:D] 

Føler det er litt mer "lov" å være sykemeldt med en stor mage, enn sånn som nå, menmen...[:)]

uff, det høres ikke bra ut. Men av og til må man bare høre på kroppen. Og legen din har nok rett.
Jeg har selv migrene, og har hatt mye av det i det siste føler jeg, og det er SLITSOMT!!! Men jeg trøster meg selv med at jeg har 3 uker ferie fra og med neste uke[:)] og satser på å bli bedre(håper jeg).
Gleder meg!!
God bedring![:)]

ORIGINAL: Julia89

eg og er sykemeldt pga sterk migrene.. Den har forverra seg nå når eg er gravid.. så nå er eg sykemeldt i 2 mnd .. så sa han at eg kaskje ble det resten av svangerskapet også. .Er utrolig kjedelig å sitte hjemme å glo!!!!

Men migrene og jobbing passer overhode ikke sammen.. Eg ligger å spyr i 6-7 timer hver gang :s

så bare ver glad du er sykemeldt så hode ditt får roet seg :):)

Nesten godt å høre at andre også er sykemeldt pga migrene, føler liksom ingen på jobb skjønner det...Men jeg har det heldigvis ikke så mye som deg, blir bare kvalm, og må sitte i mørket (helst). Men det går mye bedre når jeg ikke har vært på jobb i dag, eller tenkt på jobb[:)]

Back
Topp