Da ble det sykemelding :(

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Litt kjedelig, samtidig som det også er litt greit, men egentlig er det mest dritt :( 

Ble sykemeldt ut mnd, noe jeg ikke trodde jeg ville bli :( Samtidig kjenner jeg jo at behovet er der, dessverre.

Så neste gang jeg skal til legen så er det for sv.skapskontroll. Hun ble så overgitt når hun så at jeg enda ikke hadde bestilt noen time til sv.skapskontroll. Jeg sa at jeg ikke turde enda, i frykt for SA. Da sa hun bare, "men det må du jo"..! 

Om to uker til er jeg 11 + noe...syns det plutselig går litt fort dette! 

Kjedelig :-/ du får ta vare på deg selv og slappe av :-) Jeg er sykemeldt selv! Har vært så svimmel og kvalm. Men nå begynner jeg å få smerter i ryggen! Når jeg står eller går så stivner jeg helt i ryggen. Har ikke fått snakket med legen om det. Håper ikke det er noe :-/

Lykkeliten_84 skrev:
Litt kjedelig, samtidig som det også er litt greit, men egentlig er det mest dritt :( 

Ble sykemeldt ut mnd, noe jeg ikke trodde jeg ville bli :( Samtidig kjenner jeg jo at behovet er der, dessverre.

Så neste gang jeg skal til legen så er det for sv.skapskontroll. Hun ble så overgitt når hun så at jeg enda ikke hadde bestilt noen time til sv.skapskontroll. Jeg sa at jeg ikke turde enda, i frykt for SA. Da sa hun bare, "men det må du jo"..! 

Om to uker til er jeg 11 + noe...syns det plutselig går litt fort dette! 

Kjenner følelsen... synes det er både kjipt og greit å være sykemeldt! Sykemeldingen min går ut i morgen, men jeg heller nok mot å be om to uker til... 
Jeg synes det går AAAALT for tregt dette! har 29 uker igjen i dag (etter egen beregning da) Virker uendelig lenge!

God bedring :)

Greit å få litt tid å hente seg inn på, håper jeg får det i morgen jeg og... Sliter meg igjennom arbeidsdagen og har ei leilighet jeg holder på å vaske ned også!

Niceday skrev:
Greit å få litt tid å hente seg inn på, håper jeg får det i morgen jeg og... Sliter meg igjennom arbeidsdagen og har ei leilighet jeg holder på å vaske ned også!

Usj... ja! Kjente jeg ikke fikk gjort noe hjemme når jeg jobbet!Hadde null igjen etter jobb... får ikke gjort voldsomt nå heller, men er ihvertfall litt da!

Er også sykemeldt. Kvalm..blir bare verre, svimmel, og uvel. Siden det er tredjemann vet legen at jeg jobbet fult ut med de to andre, men denne gangen er jeg helt utslitt av kvalmen. Har prøvd akupunktur 5 ganger, hjalp ikke, og så fikk jeg uvi..og ble dårlig av det. Føler meg heldig om jeg klarer gå en tur, lage middag og holde ut til de andre har lagt seg..så føler at 30 uker til vil gå tregt,,,

Det er greit med sykemelding hvis man faktisk trenger det, du trenger ikke føle d som et nederlag eller slikt! Har vært hjemme i 6 uker jeg nå, og er sykemeldt t.o.m 28/10 foreløpig, føler meg ikke noe bedre:/ Var innlagt på sykehus da jeg var 8 uker på vei, jeg vet av erfaring at det hjelper så utrolig mye å komme fort på sykehus hvis jeg først begynner å spy og ikke får i meg noe, så kom fort inn da d begynte:) Ellers tør jeg ikke å tenke på hvor ille formen hadde vært nå! (Min mor hadde også hyperemesis og kom ikke på sykehus før etter 10 kg ned på 14 dager, og hun var dårlig hele svangerskapet! Jeg kom fort på sykehus to ganger i løpet av første 12 ukene sist gang og kunne faktisk jobbe 50% på det meste, nesten helt til slutten:) )

Poenget er vel at dette er ikke tiden for å presse seg til d ytterste, men lytt til kroppens signaler og ta det med ro:) Hilsen 90% sengeliggende:P

Takk for fine svar jenter :) 

Jeg får bare utrolig dårlig samvittighet, ringte jobben og snakket med ei kollega av meg og beklaget og ynket meg :( Får så inderlig dårlig samvittighet. Er relativt ny i denne jobben, og akkurat når jeg får satt meg inn i ting så blir jeg sykemeldt. Føler meg som en belastning for arbeidsplassen, noe jeg mest sannsynlig også er :( 

Skrev meld til sjefen om at jeg beklageligvis var blitt sykemeldt, for å si det sånn, hun har ikke svart på den meldingen, og det får meg jo til å føle enda mer skyldfølelse og mindre velkommen når denne sykemeldingen tar slutt :( Syntes synd på sjefen, som får det ekstra tøft uten meg på arbeid :( Hun gjør jo alt for å tilrettelegge arbeidet for meg, og enda ender jeg opp med sykemelding..! Hun angrer nok på å ha ansatt meg kan jeg tenke meg...

Gruer meg til å komme tilbake, er ikke LITT kjekt å være sykemeldt. Dumme bekken som blir værre og værre for hver dag..og dumme energi som ikke kommer tilbake..! 

*SYT OG KLAG*

Back
Topp