Da ble det slik her

Råsa Muffin!

Gift med forumet
At jeg og sambo flytter fra hverandre! Og nå vet jeg at det er dette jeg vil, for det er ikke til å holde ut lenger! Jeg tror nok vi alle fire kommer til å få det bedre slik .. Så han flytter om ca en uke, så må jeg bare finne meg leilighet [&:][:)]
Jeg vet veldig godt at dette er rett valg [:)]

Uff, det var trist å høre, men det har vel vært litt frem og tilbake tidligere og, så regner med dette er noe dere har tenkt godt igjennom. Trasig uansett da, men kan jo være til det beste om det ikke funker for dere sammen[:)] Sender mange klemmer iallefall[:)]

Jeg støtter deg[:)] Lykke til!!

Det må jo være godt å vite med sikkerhet at det er rett for deg - da blir det helt sikkert det beste for dere alle. Håper dere finner utav det med barna, og klarer å samarbeide godt om de slik at det blir et "godt" brudd for alle. Gode klemmer herfra[:)]

Huff kan ikke ha vert lett for dere! Håper du finner en ny leilighet nå! Lykke til!

Takk alle sammen, for gode innlegg [:)]
Jada, jeg er overbevist om at dette er det som er mest riktig! Så får man gjøre det beste ut av det [:)]

Hvis du føler det er det beste for dere så er det godt å få tatt avgjørelsen. Sender deg masse klemmer[:)]

En ting er sikkert - dere (eller du) har i alle fall gjort ALT for å få dette til å fungere... og når ingenting hjelper er den beste løsningen å prøve hver for seg. Håper dere finner en fin måte å få dette til å fungere på, og ønsker deg lykke til! Har dere avtalt "barnefordeling" og slikt eller?

Så trist å høre at dere ikke får det til å fungere. Hvis du er sikker på at du har tatt det riktige valget så har du sikkert det. Lykke til, Råsa.

Ja, er ingen poeng i å bare bo sammen "for barnas skyld".. Håper det går greit med samarbeidet om barna og alt.. Lykke til med leting etter ny leilighet! [:)]

Trist å høre at det gikk den veien tilslutt, men vi vet jo alle at dere har slitt og hadde mange
dårlige perioder. Er sikker på at du vil få det mye bedre alene enn i et forhold der du bare "sanger hodet i veggen". Lykke til med leilighetsjakten! Håper det ordrer seg fort så du kan få startet ditt "nye liv"[:D]
Send gjerne en PM om du trenger noen å snakke med eller noe du lurer på ang det å være alenemamma[;)]

En stor klem og masse lykke til oversendes[;)]

Sender deg en stor klem, og lykke til med leilighets jakten.
Fortsatt samme sted dere har tenkt å bo

ORIGINAL: ..H..

uff... lykke til[:)] en vanskelig periode, men det er sikkert det beste som skjer uansett.. er selv oppi denne situasjonen asap så bare send meg en melding om det er noe du trenger og "prate" om, og med som er i samme situasjon[:D]

Huff da, sender en klem til dere begge, både ~H~og Råsa... Håper det ordner seg til det beste for dere begge[:)]

Så kjedelig at det var slik det skulle gå da [&o]
Men så lenge det er til det beste for dere alle, så er det jo ingen vei utenom.
Håper du finner deg en leilighet fort, sånn at dere kan begynne deres
nye og bedre liv [:D]

Masse lykke til, og klemmer fra meg [:)]

Vil bare sende deg en kjempeklem!!!

huff.. trst at det skulle ende slik. men jeg vet jo at dere har slitt litt.. men det er bare å sende meg en meld eller noe om du vil treffes... jeg er jo her.. med bil.. [:)]

Lenemor : Jada, vi er veldig enig ang dette med barna, så det er igrunn ingen "problemer" sånn sett, og det er jeg glad for [:)]
*Kine* : Ja, jeg er ganske overbevist om at det kommer til å bli mye bedre for min del! Tusen takk for det [:D]
Silje a : Jeg vurderer sterkt å flytte litt nærmere familie og venner, det er egentlig ingenting som holder meg her i Moss, sånn egentlig. Så det blir nok muligens til at jeg og barna flytter til ett annet sted i Østfold - Askim eller Mysen tenker jeg [:)]

Trillemor82 : Tusen takk for det snuppa - setter stor pris på det vettu [:D] Og jaa, vi må  uansett treffes en dag NÅ asså [;)]

Tusen takk alle sammen! Dere er noen fantastiske damer alle sammen [:D]

Så kjipt! Har jo venta litt på det. Men trist likevel. Håper dere finner ut en god løsning når dere deler dere opp!

Back
Topp