Da ble det potetgull til frokost...

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Ingenting i kjøleskapet fristet, så dro på butikken for å kjøpe meg en salat, men de var tom for salat, og tanken på alt annet de hadde der gjorde meg kvalm... Så da endte jeg opp med en pose salt potetgull! :-P Klarte bare spise litt av det da

Herregud, er det flere som gjør sånne rare ting?

Er bare bittelitt kvalm, men har blitt ekstremt kresen og har ikke lyst på noenting, ;)
 
Samme skjedde meg en dag i forrige uke. Hahaha

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
haha, ja salt chips må jeg ha i skuffen!!!

her er det ensformig,men skifter fort!!! havreknekkebrød med leverpostei,mayo,cherrytomater og salt og pepper går det i for tiden,samt sjokomelk og farris og gule epler. men for få dager siden var det skinkest på det knekkebrødet...

jeg opplever at jeg ikke klarer ting med mye smak på. kaffe,te,brus med smak, godis, middager med mye krydder. må ha det enkelt og rent.
 
Leverpostei har det gått en del i her også, eneste pålegget jeg har hatt lyst på. Og det MÅ være en spesiell type leverpostei. Stakkars samboeren min kjøpte feil type, den ville jeg ikke røre en gang :'P

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Leverpostei har det gått en del i her også, eneste pålegget jeg har hatt lyst på. Og det MÅ være en spesiell type leverpostei. Stakkars samboeren min kjøpte feil type, den ville jeg ikke røre en gang :'P

sendt fra mobilen via BV-appen
ja klart det må være en spesiell type!!!! jeg må ha den firkanta gule boksen.
 
ja klart det må være en spesiell type!!!! jeg må ha den firkanta gule boksen.

Her er det Go' og mager-leverposteien det går i. Men sambo kjøpte den ovnsbakte versjonen av den, og det ble veldig feil :P

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Her er det Go' og mager-leverposteien det går i. Men sambo kjøpte den ovnsbakte versjonen av den, og det ble veldig feil :p

sendt fra mobilen via BV-appen
spent på 3 dager på hotell her,så her er knekkebrød og leverpsotei klart til å pakkes, og sjokomelk ;) haha,fancy hotellfroksot sa du?!
 
Ingenting i kjøleskapet fristet, så dro på butikken for å kjøpe meg en salat, men de var tom for salat, og tanken på alt annet de hadde der gjorde meg kvalm... Så da endte jeg opp med en pose salt potetgull! :p Klarte bare spise litt av det da

Herregud, er det flere som gjør sånne rare ting?

Er bare bittelitt kvalm, men har blitt ekstremt kresen og har ikke lyst på noenting, ;)

Har ikke vært kvalm de siste dagene, men er sykt matlei. Det er ingen ting som frister (søtsuget er borte da heldigvis). Her går det i knekkebrød/grovbrød/speltlomper, leverpostei/kalkunpålegg, tomater, appelsinjuice og frukt (helst noe litt syrlig) og egg.

Susa rundt i butikken i går, klarte ikke å finne på noe middag. Endte opp med fjordland sundt og godt :P Må jo putte noe mat i kroppen.
 
Back
Topp