Da ble det Julibaby på oss :-D

Idaav

Betatt av forumet

Kvelden 21/7 ble jeg veldig dårlig. Dro innover på sykehuset da de mistenkte sv.forgiftning siden jeg hadde ekstremt mye vann i kroppen.
Det viste seg at jeg hadde vannavgang uten rier.. Skal si jeg skalv da de sa jeg ikke skulle hjem før jeg hadde fått gutten. :-)
Hadde ikke pakket fødselsbagen eller noe, var jo ennå 19 dager til termin.

To dager gikk uten at noe skjedde, så fikk modningspiller den 23/7. Etter tre piller begynte det å skje ting! Klokken 2 på natten begynte smertene.
Kom inn på fødestuen kl.8 om morgenen.. au.. De spurte om jeg ikke ville ha epidural, men jeg nektet.
Klokken 13:21 kom verdens nydeligste sønn til verden! 4230 gram og 52 cm lang. <3

Hele fødselen gikk kjempebra, jeg er glad for at jeg ikke valgte smertestillende. Helt utrolig hvordan kroppen jobber av seg selv. Adrenalinet bruser, du kobler ut og takler smertene.
Etter en slitsom start der jeg fikk infeksjon i kroppen pluss litt mangel på blod og gutten med litt gulsott, er alt bare bra! <3

Dette er det største jeg har opplevd i hele mitt liv, ord kan ikke beskrive den sterke kjærligheten jeg føler for koseklumpen min. <3

Til alle som ennå ikke har født: gled dere, ingenting å grue seg for! :-D

Gratulerere så mye med baby :):):)
Hørtes ut som en flott fødsel.
Hel enig at det er en unik kropp vi har som omstiller oss etterhvert som smertene tar over.
Kroppen vår er laget til å føde barn.

Er jo selvfølgelig ikke alle det går like lett for. da er det ofte det beste med smertestillende. Sånn er det bare.

Har født mine uten smertestillende å satser på denne gangen uten og.

Kos deg masse med barnet ditt :):):)

Gratulerer så mye!Og takk for historien din, kjekt å lese om andres erfaringer, kjenner at jeg gleder meg til det er min tur nå :-) Kos deg masse med den lille!

Gratulerer med gutten! :)

Back
Topp