Da ble det ikke noe av!

MilliVanilli

Forumet er livet
Skulle på forsamtale i Juni og starte opp etter ferien ,men i mellomtiden fiksa vi biffen selv, så takker så langt for ett kjempefint opphold her inne,selv om jeg ikke har vært den mest aktive[:)]

Masse lykke til til dere flotte jenter her inne,håper dere sitter med positiv test snart[:)]

Så fantastisk[:D][:D][:D]

Gratulera så masse med spiro[:)][:)][:)]

Gratulerer så mye med det lille miraklet i magen[:)] Like fatastisk hver gang slike mirakler skjer[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gratulerer så mye med det lille miraklet i magen[:)] Like fatastisk hver gang slike mirakler skjer[:)][:)][:)]

Hurra[:D][:D]

gratulere så mye [:D]

1ivf:positiv 25/2-10

Signerer[:D]
ORIGINAL: småsmurf

Oi, så flott, gratulerer med spire i magen[:D]

ORIGINAL: Amodi

Gratulerer så mye, Milli[:)]

Gratulerer så mye med spira[:D] så utorlig gøy å heldig dere er som fiksa det selv å greier

ORIGINAL: hero

Gratulerer så mye med spira[:D] så utorlig gøy å heldig dere er som fiksa det selv å greier

Ja jeg føler meg heldig også[:)] Håper virkelig ALLE her inne lykkes[:)]

Tusen takk dere[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så fantastisk[:D][:D][:D]

Gratulera så masse med spiro[:)][:)][:)]

sign[:)]

Så fantastisk da!! Gratulerer så mye[:)] 

Så fantastisk! Herlig solskinnshistorie[:)]

kjempe mange gratulasjoner fra meg[;)][;)][;)]håper du oppdaterer oss innimellom[;)][;)][;)]lykke til videre i svangerskapet[;)][;)][;)][;)]

Back
Topp