Da ble det fødsel 20 dager før termin på meg

Gratulerer så masse med en hærlig prins :Heartblue
 
Så det var estimert en god del gram feil? Han jeg har i magen var 3 kg i uke 32... så jeg er spent på hva de sier på neste vekstkontroll. Jeg har tenkt at de treffer så på grammet, men kan jo håpe han er mindre enn de tror ;) tror det er en bra tankegang du har hatt med å ikke tenke at du skal få før tiden. Jeg går jo rundt og håper litt på det... siden han alt er så stor.
Ja, det var vel kanskje estimert mindre enn han faktisk var? Jeg vet ikke hvor mye de kan vokse over en gitt periode jeg..
Trodde ikke det gikk ann at de skulle være over 4 kg så tidlig heller :p så feil kan en ta :)
 
Ja, det var vel kanskje estimert mindre enn han faktisk var? Jeg vet ikke hvor mye de kan vokse over en gitt periode jeg..
Trodde ikke det gikk ann at de skulle være over 4 kg så tidlig heller :p så feil kan en ta :)

Tror de vokser cirka 200-250 g i uka fra uke 30. Men skal ikke si det helt sikkert. 250 g i uka er det de har gått ut fra i forhold til hva han jeg har i magen veier i uke 36, og hva de regner med i uke 40 om jeg går til da.. høres ut som han kunne være estimert litt for lavt med deg ja.
 
Back
Topp