Da ble det fødsel 20 dager før termin på meg

ivfbabyjuni2017

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Lørdag og søndag funderte jeg over at det var blitt så rolig i magen. Tenkte med meg selv at dette var kun pga mindre plass. Men funderte nå litt likevel..
Ved middagstider var det litt mer fart i han et lite øyeblikk. Få timer etter gikk vannet mens vi var hos svigers på besøk.
Trodde først jeg tisset en skvett på meg i stolen der. Gikk på badet og fikk akkurat lukket døren igjen før det fosset vann nedover bena mine. Fikk jo helt sjokk :eek: :p
Så der stod jeg da på badet til svigers.. fikk litt panikk et lite øyeblikk der med hvor god tid jeg hadde til å komme meg til sykehuset siden vannet gikk først.
Men vi kom oss nå hjem for å hente helsekort og pakke fødebag. Kjente kynnere som ble tettere og mer regelmessige og bestemte oss for å dra til sykehuset. Sist gang kjente jeg nemlig ikke riene før 4 cm og aktiv fødsel.
Sånn ble det visst denne gangen også. For de begynte å bli vondere akkurat når vi pakerte bilen.
Rett inn på fødestue for sjekk, og joda, her var det gang.
Ba om epidural, og fikk det etter en stund. Den fikk virke i rett under en time før det ble 10 min pressrier og han var ute i full supermannstil.
Totalt tok fødselen rett under 3 timer mener jeg på.

Liten unge tre uker før tror dere? :p
Neeeida, han var 4190 g, 53 cm lang og 38 cm rundt hode. Får håpe det var meg han tenkte på da siden han kom lenge før tiden :D
Så da ble han født på maisiden, men tenker nok jeg holder meg til junigruppa for det :)

Blåser masse fødestøv til alle dere andre!! :)
 
Gratulerer så masse og bra det gikk så fint tross alt. Kanskje like greit han kom før [emoji4] var jo ikke noen liten gutt med tanken på termindato da [emoji6] så koselig å høre og ja hold deg her med oss [emoji4][emoji4]
 
Ja det gikk jo unna![emoji2] Gratulerer så mye!![emoji4]
 
Gratulerer med gutten [emoji170] Det hørtes ut som en flott fødsel. Bra jobba, supermann og stor gutt er sikkert ikke bare-bare [emoji4]
 
Gratulerer så mye med prinsen!!

Hørtes ut som en fin fødsel på tross av at det skjedde så fort! Og så bra at han kom ut nå da mtp størrelse, han var nok tydelig klar [emoji170]

Nyt tiden med den lille [emoji5]
 
Wow så fantastisk!! Høres ut som fødselen ikke var så ille for det ihvertfall :):) Gratulerer så mye:Heartred
 
Høres ut som han kom i rett tid gitt ^^
Gratulerer så mye :D
 
Gratulerer!!
Da var han ferdigbakt og vel så det da og ordnet opp, flinke gutten!! :D
 
Back
Topp