Da ble det en MA denne gangen!

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Dessverre så mistet jeg denne også. Blir nr 3 dette året. Har fått første tablett nå,den skal avslutte svangerskapet. Eller det er jo alt avsluttet,men innstiller vel kroppen på det,sikkert. De neste skal jeg ta på mandag. De skal sette i gang abort prosessen. Utrolig tøft det her og en stor påkjenning bade fysisk og psykisk. Man føler seg mislykket,ubrukelig og tom. Besvimt av utmattelse og lav blodtrykk flere ganger i dag,matlyst og livsgnist er helt borte. Så nå skal barna til sine besteforeldre så jeg får slappet mest mulig av...Men nå blir det utredning og ekstremt tett oppfølging om vi tør prøve på en til igjen. Ble et skikkelig klage innlegg,men måtte bare få skrevet det ned...(beklager ingen avsnitt men skriver fra mobil)

Så fryktelig leit :(
Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være å oppleve dette tre ganger i løpet av veldig veldig kort tid.
Skal ikke engang bevege meg ut på å prøve å si noe trøstende, da det ikke finnes noen ord :(
Masse masse lykke til videre, med utredning og framtidige svangerskap!
Håper du får en så fin påske som mulig, sammen med familien din.
Stor klem!

Så utrolig fælt dette må være! Sender deg mange varme tanker 

Stor, stor klem til deg <3>

Klem til deg emoticon

Uff, så utrolig trist! :( :( 

Så trist å høre, lykke til videre.. Håper du finner ut av ting;)

huff ,,,,,, stoooooooooooooooor klem

Tusen takk for trøstende ord og klemmer. Nå skal jeg sove og lade opp til min mini fødsel i morgen:'( Gruer meg veldig... Men skal vel komme meg igjennom denne også....

Back
Topp