Da ble det ei lita sykmelding her også gitt

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Kjenner jeg er ganske letta. Siste uka har jeg slitt med å bevege meg bare få meter uten å måtte stoppe opp, og gjerne sette meg ned, hele tiden for å unngå å kaste opp eller svime av. Blodtrykk ble sjekka i dag, og legen sa hun kunne forstå svimmelheten, så var nok litt lavt. Ellers blir det blodprøver til uka for å utelukke noen mangler av noe slag. Så nå blir det ei uke med avslapning for å gi kroppen ei pause....Eller...så mye avslapning det kan bli med en ettåring i huset da :P

Da var det vel veldig rett med en sykmld. [emoji4] Kjenner at jeg hadde hatt behov for det selv også, hadde jeg ikke hatt ferie nå! Håper formen bedrer seg, og at du får slappet litt av - selv med en 1-åring i hus [emoji28][emoji173]

Da var det vel veldig rett med en sykmld. [emoji4] Kjenner at jeg hadde hatt behov for det selv også, hadde jeg ikke hatt ferie nå! Håper formen bedrer seg, og at du får slappet litt av - selv med en 1-åring i hus [emoji28][emoji173]
Takk for det! Tror mye bedrer seg ved å fjerne jobbstresset egentlig :) Snart ferie her også, og så regner jeg med at ting roer seg litt etter uke 12. Gjorde i alle fall det forrige gang :)

Back
Topp