Da ble det bestemt

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Ny ultralyd i dag. Det ble mye fram og tilbake, både utvendig og innvendig ul og grubling i noe som føltes som en evighet, men spesialisten landet på at lillegutt skal komme til verden ved KS 13. mars. Da har jeg altså nøyaktig to uker til å være gravid. [emoji33][emoji33]
 
Ny ultralyd i dag. Det ble mye fram og tilbake, både utvendig og innvendig ul og grubling i noe som føltes som en evighet, men spesialisten landet på at lillegutt skal komme til verden ved KS 13. mars. Da har jeg altså nøyaktig to uker til å være gravid. [emoji33][emoji33]

Wow! Så spennende! Heldige deg som snart får møte lillegull[emoji7] du må bruke tiden godt og lade batteriene[emoji173]️ ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å høre at han er kommer velskapt til verden[emoji7] 13 mars er forresten bursdagen til storebroren min[emoji173]️
 
Så kjekt å få det avklart!
Slapp av og ro ned nå frem til babyen er der :)
 
Ny ultralyd i dag. Det ble mye fram og tilbake, både utvendig og innvendig ul og grubling i noe som føltes som en evighet, men spesialisten landet på at lillegutt skal komme til verden ved KS 13. mars. Da har jeg altså nøyaktig to uker til å være gravid. [emoji33][emoji33]

Spennende!
Når hadde du termin egentlig?
 
Nyt den siste tiden og lykke til videre:)
 
Takk takk, dere[emoji4] Termin er egentlig 4. april, så han kommer til verden tre uker før. Innrømmer at KS skremmer meg mer enn fødsel, men har ikke annet valg enn å stole på legene. Skal inn til samtale fredagen før da, så regner med å bli litt beroliget da. [emoji85]

Blir spennende å høre hva de lander på hos deg da, Niomi88! [emoji4]
 
Sikkert greit å få det avkart. Men skjønner godt det skremmer deg! Tenk om 2 uker får du møte han!!
 
Var vel godt å få et endelig svar? [emoji4] snart er lille skatten deres her! [emoji173]
 
Takk takk, dere[emoji4] Termin er egentlig 4. april, så han kommer til verden tre uker før. Innrømmer at KS skremmer meg mer enn fødsel, men har ikke annet valg enn å stole på legene. Skal inn til samtale fredagen før da, så regner med å bli litt beroliget da. [emoji85]

Blir spennende å høre hva de lander på hos deg da, Niomi88! [emoji4]

Ja blir veldig spennende, skal tilbake på ny ultralyd igjen på mandag så får vel vite mer da [emoji4]
 
Så spennende!:D Hadde vært greit å hatt en fastsatt dato å forholde seg til:p
Nyt de 2 siste ukene, og MASSE lykke til!:D
 
Ja, jordmor på sykehuset tok seg god tid til å snakke med meg etter avgjørelsen var tatt, og i dag var jeg på min siste svangerskapskontroll hos kommunal jordmor. Og fredag før pks skal vi inn til forsamtale. Alt dette hjelper på nervene. [emoji6]
Så bra at dere blir fulgt godt opp! [emoji4] føles det litt tryggere da?
 
Så bra at dere blir fulgt godt opp! [emoji4] føles det litt tryggere da?

Ja, takk som spør[emoji4] Det er nesten litt flaut å innrømme, men jeg tror faktisk jeg fikk en fysisk reaksjon på at nervene tok litt overhånd i går.. Trodde jeg hadde omgangssyke eller noe, men så ga det seg på mystisk vis etter timen hos jordmor i dag. [emoji85] Jeg var alene stort sett hele dagen i går, og da ble det litt vel mye tid til katastrofetanker. Nå er jeg mer normalt bekymret for at alt skal være greit med lille osv; tror ikke at jeg selv skal dø i det minste. [emoji85]
 
Ja, takk som spør[emoji4] Det er nesten litt flaut å innrømme, men jeg tror faktisk jeg fikk en fysisk reaksjon på at nervene tok litt overhånd i går.. Trodde jeg hadde omgangssyke eller noe, men så ga det seg på mystisk vis etter timen hos jordmor i dag. [emoji85] Jeg var alene stort sett hele dagen i går, og da ble det litt vel mye tid til katastrofetanker. Nå er jeg mer normalt bekymret for at alt skal være greit med lille osv; tror ikke at jeg selv skal dø i det minste. [emoji85]

Det forstår jeg godt. Hadde nok jeg også fått om det var meg. Det er bra at du har en litt bedre følelse i dag, og ikke den dødsangsten hvert fall. <3
 
Ja, takk som spør[emoji4] Det er nesten litt flaut å innrømme, men jeg tror faktisk jeg fikk en fysisk reaksjon på at nervene tok litt overhånd i går.. Trodde jeg hadde omgangssyke eller noe, men så ga det seg på mystisk vis etter timen hos jordmor i dag. [emoji85] Jeg var alene stort sett hele dagen i går, og da ble det litt vel mye tid til katastrofetanker. Nå er jeg mer normalt bekymret for at alt skal være greit med lille osv; tror ikke at jeg selv skal dø i det minste. [emoji85]

Fysisk reaksjon på problemstillinger som går på psyken er ikke uvanlig [emoji173] godt at det er bedre idag! Du har vel mulighet til å ringe jm og få ekstratime før samtalen på sykehuset hvis du føler behov for det?
 
Back
Topp