Da blør jeg også...

mamsentilPIA

Andre møte med forumet
Uff, jeg vet ikke hva jeg si egentlig... Bare veldig fortvilet. Våknet av at jeg var gjennomsvett, gikk på do da var det rødt på papiret. Det har ikke kommet noe mer bare litt gammelt blod men jeg har menssmerter og er ikke veldig optimistisk akkurat nå

Skal på fertilitetsklinikken på torsdag for UL, men tror jeg skal ringe de kl 8. Regner med å få komme inn i morgen så jeg trenger heldigvis ikke å vente en halv evighet for å få svar på hva som skjer der inne... Håpe håpe håpe at alt er som det skal!!!

Så trist! Håper det ikke er noen SA, og om det er slik så må man bare tenke at det er naturen som ordner opp! 

Hadde selv en SA i oktober mellom 5-6 uke, og er nå gravid igjen 4+3, er veldig urolig for at det skal skje igjen, men må tenke positivt :)

Lykke til!!

Huff, det må føles grusomt :(!
Men vi krysser fingrene for at ting er akkurat som det skal! <3 Som nevnt tidligere så er det jo mange som blør i svangerskapet :) Men forstår veldig godt at du blir bekymret...
Sender deg en trøsteklem!

Blødde litt i helga jeg, fikk fort over, og legen min sa at jeg skulle bare ta det med ro.
er syk meldt nå og skal på UL 5 jan.

de fikk roet meg litt ned på F-klinikken, det er jo tross alt vanlig med en liten blødning... De mente vi skulle holde på timen på torsadg for da er jeg 6 uker og det er enklere å se om alt er bra...Jeg vet ikke om jeg kan si at jeg har blødd engang. Det kom jo bare litt rødt på papiret, ingenting i trusa... Jeg må bare senke skuldrene og prøve å slappe av på sofaen et par dager!:) Uansett kan ikke torsdagen komme fort nok hehe

Atannia: Hadde du murringer når du blødde?

Dere er gode å ha jenter<3<3<3

Ja, var litt mens murringer, men ingen klumper kom sammen med blodet. Og det sluttet etter 30 min. var nesten en halv ts.

Jeg tror ikke det kom så mye en gang her men jeg hadde litt smerter i natt. Nå er det ikke anntydning til hverken smerter eller blod så det er jo bra da...

Har ingen antydninger til og blø nå jeg heller. Men ble syk meldt ut januar.
de smertene jeg kjenne nå i magen er stikkingene, spesielt om kvelden og natten.

mamsentil2 skrev:
Jeg tror ikke det kom så mye en gang her men jeg hadde litt smerter i natt. Nå er det ikke anntydning til hverken smerter eller blod så det er jo bra da...

Da går det nok bra :D Vi får krysse fingrene!

Timiz skrev:
Huff, det må føles grusomt :(!
Men vi krysser fingrene for at ting er akkurat som det skal! <3 Som nevnt tidligere så er det jo mange som blør i svangerskapet :) Men forstår veldig godt at du blir bekymret...
Sender deg en trøsteklem!

sign

Dette går bra! Litt blødning er ikke uvanlig :) Krysser fingrene for deg!

Ei eg kjenner blødde i fleire dagar og hadde ein del smerter.... Legen berre antok at ho aborterte. Tok ikkje blodprøve eller noko. Så ho reiste til ein privatklinikk, der fant dei ved første ul ikkje fosteret og trudde ho hadde svangerskap utenfor livmora....

MEN!;-) Så fant dei ved neste undersøkelse eit 12 veker gammelt foster som levde i beste velgående!;)

Da skal jeg på ul kl 10 i dag. Jeg har ikke noen forhåpninger om liv. Har blødd masse fra i går natt... Men som nevnt ovenfor må man bare tenke at det er naturen som rydder opp... Det er bare noe dritt når det skjer, for oss er det 5. gangen:(  Men masse lykke til til dere supre jenter! Må dere få et flott svangerskap:) God Jul og godt nyttår til alle sammen

Back
Topp