Da beynne d:)

siiiv

Forelsket i forumet
Da beynne starten på over et år med mamma permisjon og masse kos:) oss e så heldige at Ej faktisk ska gå heime helt til august 2014:) ska jobbe 4 vike i februar 2014 da, da ska pappaen ha permisjon aleine:) Hehe:) i dag på jobbe he Ej bake både heime laga pizza til mine søte kollega å småbarn, så fikk kidsa is me mej så baka Ej kanelbolla til frukt( Ej jobba da i bhg) Ej he da også fått store mengde me snop og kose ting som blad og boks cola så Ej ska kose mej me no i Den siste vente tida:) bere 3 uke og 1 dag til termin å Ej kan ikke vente til å bli to barns mor håpe dokke fer en fin Start på permisjonen dokke me her ska den nytes maks

Begynte permisjonen min idag jeg og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Digg, kos deg med permisjonsstart! Jeg skal også "tusle hjemme" til august '14, veldig rart å tenke på :)

Å,så herlig:D dette blir den beste sommeren,uansett vær og vind;) begynner egentlig i permisjon om en uke jeg,men ble sykemeldt denne uka pga sterke kynnere..

Høres ut som du, kollegaene dine og småbarna har hatt ein super dag! Kos deg maks framøve! Ikkje lenge igjen no:)

Back
Topp