Da begynte jeg å blø igjen

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Kjenner meg helt tom... var så lykkelig i går, da blødde jeg ingenting. Men i dag er det spor av friskt blod i utfloden...

Sendte mld til legen og spurte om jeg kunne komme i morgen for å ta test... jeg gledet meg så veldig til ett lite oktobermirakel...

Men litt blod i utfloden trenger ikke å bety noe negativt... Det hadde jeg hele forrige svangerskap, og det er fordi man har blodsekker inni der, som går hull på når du tisser/løftertungt/tar eller bare sprekker av null og ingenting, og da kommer blode ut i utfloden :) Så om du ikke blør mer en det, så kan du jo enda ha et lite håp :D

Bare hyggelig ! Vet hvor tungt det er å gå rundt å blø, som sagt så var jeg inn og ut av sykehuset sist, og selv hadde jeg en blødning forrige uke, så aner ikke om det er noe liv i magen nå :( Så er veldig spent.. Skal ikke til legen før på tirsdag, og de kan kun ta blodprøve, og så må jeg jo sikkert vente enda en uke for å se om hcg har steget!

krysser fingrene for at det bare er uskyldige blødninger. klem

Krysser fingrene for at alt er bra! Tenk positive tanker, si positive ord og det positive gror!

Back
Topp