Da begynner...

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
...jeg å bli uggen! Og ønsker kvalmen velkommen, alle symptomer ønskes velkommen:) tror jeg skal feire ned en joggetur, kjenner jeg kroppen rett blir det lite av det i tiden fremover!

Jeg håer jeg slipper unna for mye av kvalmen denne gangen. Med nr 1 kastet jeg opp daglig til uke 20 og med nummer to "bare" til uke 16, så hadde en plan om å snike meg unna denne gangen.

Grattis med kvalmen ;-) Ser for meg forumet her om noen uker når "alle" er kvalme og vi spør hverandre om tips og råd...hehe..uff..men det hører med.

Selv har jeg blitt kvalm i uke 6 med begge de to barna jeg fikk gå hele svangerskapet med, jeg mistet en i uke 9 og den var jeg knapt uggen med så for min del så er kvalmen et tegn på at ting er som det skal (andre trenger det jo ikke være sånn for)

oooo kvalme det liker vi
Jeg er jo bare 4 uker ca, men det mest ordentlige symptomet her er trøttheten.. Helt forferdelig..

Har ei uke igjen til uke 6 og da startet kvalmen med nr. 1. Gruer meg til det hvis det blir som med storebror. emoticon

Var ikke kvalm med de andre 2 (bank i bordet) ,men er både uggen og svimmel denne gangen :(

kjenner det best på kvelden , heldigvis uten brekninger.

Back
Topp