R Ren85 Glad i forumet 14 Mar 2010 #1 Endelig halvveis så nå kan nedtellinga begynne Og jeg TROR jeg kjente noe liv fra lille snuppa vår i går og i dag Ha en fin søndag jenter!!
Endelig halvveis så nå kan nedtellinga begynne Og jeg TROR jeg kjente noe liv fra lille snuppa vår i går og i dag Ha en fin søndag jenter!!
I Indigo Elsker forumet 14 Mar 2010 #4 Gratulerer med halvveis [:)] Det er deilig å begynne å telle nedover!
Zera Forumet er livet 14 Mar 2010 #5 Gratulere med å være halveis... Hjelpe meg så fort det går denne gangen ! !! [:)]
Mamma til 1,To solstråler i magen Forelsket i forumet 14 Mar 2010 #6 Gratulerer!! [:D] Gleder meg til jeg kommer så langt også!
*MaRgArItA* Forumet er livet 14 Mar 2010 #7 Gratulerer så mye med halvvei!![:)][:)] Syns egentlig tiden kan gå litt saktere jeg[8D]
R Ren85 Glad i forumet 15 Mar 2010 #8 Syns det gikk så utrolig sakte til uke 12, men nå går ukene bae fortere og fortere[:D] marina1: Takk[;)]
Syns det gikk så utrolig sakte til uke 12, men nå går ukene bae fortere og fortere[:D] marina1: Takk[;)]