Da begynner jeg...

Leverihåpet

Gift med forumet
I dag er det oppstart på Menoput injk. begynner med høy dose og trapper ned til halvdelen på 4.dag.
Spennende å se hvor mange egg jeg får denne gangen og hvor god virkning jeg har:). Hadde kjempe virkning sist så det kan jo bare gå oppover[:)][:)] satser jeg på da selvsagt[:D].

Stikker kl 21:00 hver dag for da er jeg sikker på jeg er hjemme og kan slappe av.

Ha en stråååålende dag alle sammen[:)]

Masse lykke til.. [:D] Dette skal nok gå veldig bra..

ORIGINAL: ElinR

masse lykke til !!!!!!!!!!!![:D]

Masse lykke til [;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Masse lykke til[:)][:)] Dette blir spennende[:)][:)]

Lykke til[:D] Spennende tider dette[:)]

ORIGINAL: lbo

Lykke til[:D] Spennende tider dette[:)]

Har ikke du også sprøyte dag snart eller har du begynt? Litt glemsk for tiden [:D][:D]

Tusen Hjertelig Takk allllllllle sammen

Jeg tok min 3. sprøyte i dag[;)] Synes det går veldig greit, hodepinen er forsvunnet, så de siste dagene har jeg ikke hatt noen bivirkninger...[:D] Hvordan går det med deg?

Så pass ja hehe[:)].
Jo det går bare fint her også uten om massse hodepine, men er ikke sikker det forsvinner hos meg. Gjorde ikke det sist heller. Men nå er det bare blitt verre sammenlignet med sist.
Hvor mye tar du?Menopur?
Menopur tar jeg og er oppe i 225 IE.Det vil si en og en halv 2 ml sprøyte. SYns det er mye jeg da jeg gikk på 150 IE sist.
Men overlever jo selvsagt.
Bestilte time til gyn også i dag slik at jeg får tatt ul om en uke. Nå har vi nesten oppnådd 15000 så da er 3.forsøk dekket alt[:D].

Håper jeg slipper det da og at det er vellykket denne gangen. Men jeg har ikke hatt noe serlig flax her i livet uten om mannen min da så klart[:)][;)].

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med stikkingen! Håper det blir mange flotte egg denne gangen! [:)][:)]

[:)]

Etter en dag med stikking er jeg helt utslitt. Kanskje forde korppen min merker at noe er på gang siden jeg begynte med så høy dose. Kroppen er jo nedregulert og plutselig er den i full gang igjen. Kikk...??

Ble dere veldig slitne etter første stikket? Kan ikke huske jeg ble slik sist gang.. Hummmm

masse masse lykke til[;)][;)]blir spennende og følge deg videre[;)][;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Masse lykke til[:)][:)] Dette blir spennende[:)][:)]

Back
Topp