Da barnet ditt sover

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Har det kos, bamse, smokk eller noe annet? Mine barn har bamse (varierer hvilken) og minsten har koseklut.

Kan ikke huske at jeg hadde noe slikt :/ Mannen mener det er unormalt å sove uten, så jeg ble litt nysgjerrig :)

Hsn brukte smokk til han sluttet å sove på dagen.
Har en Mikke bamse som alltid ligger i senga, men han koser ikke med den, er der mest for trygghet, tror jeg:)

Han har noen bamser i senga, men det er fordi jeg har lagt dem der. Han er ikke så voldsomt interessert selv. Dyne og pute holder :p

Seksåringen, derimot, sover med bamsen sin hver natt. Det har hun gjort siden hun var to år :)

koseteppet og en bamse som ligger fast i sengen :)

Det er veldig vanlig!

Eldste: smokk og en fast kosebamse
Yngste: tott og en fast kosebamse

Søstra mi hadde to smokker - en i munnen og en til å kose med på nesa. Jeg hadde tott og koseklut. Sambo og søstra hans hadde smokk. Bamser vet jeg ikke.

Koseklut om natten og koseteppe og bamse om dagen. :)

Ingenting. Jeg ser på det som en liten uvane, men fordi barna mine ikke har hatt behov for smokk eller bamser osv i sengen. Da gidder jeg ikke legge til rette for at de blir avhengig av å ha noe med seg i sengen for å sove.

Her er det koseklut og en bamse:) bamsen er ikke så viktig som kosekluten da:)

Eldste på 2,5 har fille og litt diverse bamser, men er ikke spesiellt avhengig. Minste på 10 uker har en sutt liggende i senga men trenger sjeldent å bruke den.

Minste har en biteleke og et par slike kosekluter med bamse på, men det er ikke noe han måå ha, bare jeg som har lagt de der. Eldste har perioder der han må ha med en eller flere faste ting, en lang periode måtte han ha med plast-verktøyene sine :p Nå om dagen har han 3-4 faste bøker og lommelykt. Bamser er ikke så nøye ;)

Veldig vanlig

Vi prøvde med begge våre, men null. niks nada interesse for kosekluter eller sovebamser som baby.

I dag kan de begge ha en bamse, ei dukke eller noe annet, men det varierer fra dag til dag og de sover like ofte uten. Jeg hadde tre bamser som jeg fikk i oppveksten som jeg hadde i senga til jeg ble ganske så stor, mine har ikke knyttet seg spesielt til noen i så måte

Som regel er det smokk, kos og Fantorangen. :) Av og til ber hun om vannflaska eller en dukke. ;)

Mine på 4 år må ha en eller anna kosebamse i senga hveer natt:p

Min gutt på 3 år har en fast kosebamse og sutten når han skal sove. Han har begynt å bli litt mørkredd, så i det siste har han hatt med seg en liten lommelykt også som han ligger å lyser med til han sovner :)

Alle 3 hadde/har smokk. De har hver sin kosebamse. Eldste hadde en kose hund, Vovva. Mellomste har en Kanin, og heter Kanin :P Minste hadde en lappe kanin og rev. Men den absolutt favoritt kosen er dyna hennes :P Nå er det bare trekket hun bruker :)

Hadde selv koseklut, putetrekk jeg brukte :P

Eldste har ingenting nå. Han brukte smokk når han var liten.
Yngste har en Ole brumm bamse som er med over alt, og smokk. Han har helst med en ekstra brumm, en kanin, en lekebil og 3-4 smokker ekstra også i sengen.

Back
Topp