Da bærer det avgårde IGJEN.. *Oppdatert*

Nuttah

Blir kjent med forumet
.. til ultralyd :D
Var jo bare for en uke siden på en privatklinikk, så nå skal jeg på den ordinære kl 10.30 :)
Er så spent på terminen, siden babyen var en uke gamlere i str for en uke siden. Men det blir jo målt forskjellig fra person til person..
Eg også spent på om morkaken er forranliggende, evt HVOR, om den dekker åpningen, og hvilken oppfølging de evt må ha.
Vet jo at baby hadde det bra og var perfekt for en uke siden, så det er deilig å komme inn på en ordinær UL uten å være nervøs for sykt barn slik jeg har vært med de to andre.
Jeg er bare generelt spent spent spent :D

Jeg skal oppdatere dere når jeg kommer hjem i ettermiddag :)
Ha en flott dag dere flotte jenter!

Da var ultralyden ferdig, og alt var bra :)
Det var ei jordmor under opplæring av ultralyd, så hun var veldig grundig og brukte god tid.
Fikk ny termin den 5 oktober, så er 18+2 i dag :) Deilig å bli flyttet bak i terminen enn frem selv med bare få dager :P Men det er stor tvil at jeg vil gå til termin uansett..
Hun kunne ikke si 100% sikkert om det var en gutt i magehuset, men hun synes å se noe som sto ut mellom bena ;) Satser på at vi får et 100% svar når vi skal på 3D UL i begynnelsen av juli :)
Ellers ligger morkaken ved fremre vegg, slik som hun på privat klinikken så. Men den ligger ikke forran livmormunnen, liggen 21 mm fra. Men jeg skal inn på sjekk av den i uke 32 siden grensen for sjekk er 20 mm. Men lurer egentlig på hvorfor den skal følges opp når den ikke ligger forran livmormunnen? Noen som vet?
Babyen ligger dobbelt som en ball, så han var jammen ikke lett å få en titt på :P Ble ikke like bra bilder som på den private, så jeg er glad jeg har tatt den. Apparatet på sykehuset er ikke akkurat nytt ;P
Jeg skal ha ekstra oppfølging av livmorhalsen fremover pga premature rier og åpning i begge tidligere svangerskap, så er litt spent på hvordan det vil gå, og om den er begynt å forkorte seg mtp de modningstegnene jeg har. Men regner med å være 100% sykemeldt ut svangerskapet..

Lykke til!!! 

Lykke til! Godt å ha en ro i sjelen på at alt er bra:-)

Oppdatert :)

Så bra alt sto bra til, og at du får nøye oppfølging. Det er jo betryggende:-)

Gratulerer med finfin UL - og mest sannsynlig en lillebror i magen :)

Tusen takk jenter

yey, det er en fin dag, da fyller snuppa mi 2 år :D 

'Blir spennende å vite helt sikkert hva for en liten en som gjemmer seg der inne da!

Back
Topp