Da alenemødrene dro..?

Roxanne

Elsker forumet
Det slo meg plutselig, de reklamerer med jo at "alle kvinner over 18 reiser, og lar ungene og mennene være igjen", men hva med de som er alene med ungene da? Har de ikke lausunger på Husøy og der de er nå, eller hjemsøker de barnefedrene som ikke har stilt opp og slenger ungene i fanget på dem i ti dager, eller må de bli igjen hjemme mens alle som er "velsignet" med en mann får dra til Syden?

De reklamer for at alle drar ja, men det gjør de ikke.. Er mange som ikke ønsker og ta en del i serien så er nok ikke alle damene på hele passen som pakker og reiser til syden.

Du sier noe der[8|]
Kansje det ikke er alenemødre på Rørvik, eller på Husøy[8D]

i serien i fjor var det flere damer over 18 som var igjen, de bare synes ikke i serien

ORIGINAL: Bollak

De reklamer for at alle drar ja, men det gjør de ikke.. Er mange som ikke ønsker og ta en del i serien så er nok ikke alle damene på hele passen som pakker og reiser til syden.

Kult da. Det største som skjer der siden kongen kjørte forbi i 1735, og så får man ikke bli med fordi det er slutt med bf. Og så kommer alle hjem og snakker ikke om noe annet resten av livet.

"Da vi var i Syden, vet du? Så skjedde det og det, og det var SÅ morsomt!"
"Husker du da vi var i Syden? Ånei, du var ikke med du nei..."
"Hei, er du fra Ravnøy, så kult, var du med på - ikke det nei..."

:p

Her hadde jeg levert han til sin bestefar!![:D] Hadde nok blitt et par bleier som ikke satt skikkelig, leking med sløyekniver og sirup på brødskiva i 10 dager, men jeg hadde ihvertfall fått meg en ferie![:D]

Back
Topp