:D

Pixxi

mamma på heltid <3
Endelig får jeg begynne å jobbe litt igjen ;) Syns det er kjempe kjedelig å sitte hjemme å ikke gjøre noe som helst :/ Skal jobbe så lenge jeg klarer :) Di dagene jeg har fri skal jeg sortere klærne til den lille i magehuset <3 ahh, alt er komplett, kunne ikke ha hatt det bedre ;);)

januar er så lang :/ Blæh :p la det nu heller bli april/mai ;)

Så bra :D håper å starte litt i jobb igjen neste uke. Nå har jeg bare vært 100% sykemeldt siden nyttår så har ike kommet til gå på veggen fasen enda, men er vel nsten helt sikkert at jeg ikke klarer å jobbe helt frem til perm så vil gjerne holde ut litt i jobb så lenge som mulig. Ellers så blir det ett veldig langt svangerskap..

Sent from my iPad using Tapatalk H

Så bra du får jobbe igjen :) lykke til!! ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Så bra :D håper å starte litt i jobb igjen neste uke. Nå har jeg bare vært 100% sykemeldt siden nyttår så har ike kommet til gå på veggen fasen enda, men er vel nsten helt sikkert at jeg ikke klarer å jobbe helt frem til perm så vil gjerne holde ut litt i jobb så lenge som mulig. Ellers så blir det ett veldig langt svangerskap..

Sent from my iPad using Tapatalk H

Jeg har bare vært hjemme 1 uke fra jobb nå å det føles helt forferdelig :p Å jobbe helt frem til perm klarer ikke jeg iallefall :p men skal i allefall jobb ut februar :)

Back
Topp