:D

FrøkenB

Betatt av forumet
Den 15 desember skal vi på ul. Å som jeg gleder meg <3 skal dere vite kjønnet?? det ønsker vi.>

Vi ønsker gjerne å vite kjønnet denne gangen :) Visste det ikke forrige svangerskap :) Skal på UL 6.desember :)

Ja hvis de kan se vil jeg gjerne vite.
går fort til 15 desember nå.
Bare å glede seg :-)

Ja gjett om:) Jeg har ikke sjangs til å la vær altså..altfor nysgjerrig til sånt

skal på ul 6des, og jeg vil vite kjønn, men ikke sambo så vi får se hva det blir til 

Så gøy!! :)

Jeg er alt for nysgjerrig, så vi blir nok å vite kjønn (dersom vi får lov, da det var snakk om at man kanskje ikke får lov i Sverige... I Så tilfelle får vi ta en tur til Norge. Jeg er n-y-s-g-j-e-r-r-i-g...)

Så morsomt!!! Jeg vil definitivt vite!!! Jeg er AAALTFOR nysgjerrig til ikke å vite.. også syns jeg også det var litt stas å kunne begynne og lete etter navn og få snakke om han (forrige gang) som en gutt osv. Det ble litt mer virkelig for meg da. Ååh, som jeg gleder meg til ordinær ul! Jeg håper jeg får time før jul!!!

Her skal vi vite kjønn

Skal på ultralyd 28 oktober,men tviler egentlig på at de kan se noe da. Er ca 13 uker da.

Om de ikke kan se noe,så bestiller jeg en ultralyd til uke 14-15.

Fikk vite kjønn sist i uke 14.

wiii, under 2 måneder til :D
Åh, ja det skal vi! er alt for nyskjerrig til å ikke vite ;p dessuten, hvis det er jente har jeg en del klær jeg må (eller rettere sagt, vil) kjøpe :D og hvis det er gutt, sparer jeg de pengene ;D

Back
Topp