=D Yess..

moia

Betatt av forumet
I dag var endelig dagen kommet. Testen var POSITIV.. Så da blir det et november-troll på meg også =) Men et spørsmål. Hvor tid forteller man foreldre, søsken og sjefen på jobb at man venter barn??

Gratulerer :)
 Det kommer vel litt an på hva du jobber med når det gjelder sjefen.. Jeg klarer nok ikke å holde det hemmelig så lenge for noen av de tenker jeg :p sjefen min er i familien min... Så tenker når jeg er 6 uker, så vet nok foreldre og søsken om det, og mest sannsynlig sjefen min også ;)

Gratulerer med spire i magen!

Vi har allerede fortalt det til nærmeste familie, og det er nok ikke så kjempelenge til jeg forteller sjefen heller. I mitt forrige svangerskap var jeg veldig dårlig helt fra begynnelsen av, og sjefen visste det allerede FØR jeg var fire uker på vei... hihi!

I morgen er jeg 5 uker, og denne gangen har jeg lite symptomer foreløpig. Men regner med at magen kommer fort (det gjorde den i hvert fall sist) og da kan jeg jo ikke holde det hemmelig lenger...

Gratulerer! :)
Vi har fortalt det til foreldre og søsken. Og jeg har sagt det til to nære venninner. Sjefen holder jeg det hemmelig for litt til.

Gratulerer
Her vet den nærmeste familien, pluss noen venner det. Har i tillegg fortalt det til de jeg jobber tettest med på jobb, siden jeg synes det er greit de vet det når formen begynner å bli dårlig. Ikke bestemt meg når jeg skal si det til sjefen ennå, men det blir sikkert når jeg må ha permisjon for å dra til legen og eventuelt får noen sykedager...

gratulerer så masse, her har vi sagt det til venner og familien men jobben min får vente begynner nemlig i ny jobb i morgen
har du fast jobb ville jeg ha sagt det så jobben kan ta hensyn til svangerskapet ellers kan du jo vente til du føler at det er riktig å si
lykke til morro med flere inne her på nov

Gratulerer til dere også =)  Jeg tror vi drøyer litt med å foretelle noen. tok en cb-digital i dag, og den viste 1-2 uker (og kalenderen her på bv sier 3 uker og 4 dager).

Gratulerer så mye =) 

Her vet alle det! :) Jeg syns det er bedre at de vet det OM noe skulle skje og jeg ikke kan jobbe! =)

Back
Topp