Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: firsttime1
Kynnere er at livmoren begynner å forberede seg til fødselen[:)]. den trekker seg sammen. kynnere ska/børr ikke gjøre vondt tidlig i svangerskape men de kan være ganske ubehagelig.
Har hatt kynnere hele dagen [;)].
MEN d du forklarer høres mer ut som at livmoren strekker seg[;)]. har slike jeg også. det kan gjøre veldig vondt. av å til kjennes d ut som at d er noen som "stikker" meg i magen. å av å til kjennes det ut som noen har slått meg i magen fordi jeg er så øm.
Å da hjelper det veldig å bøye seg fremover[:)]
Derfor er mammabuksene et must[8D]. har selv kjøpt to (før store, så jeg har kjøpt bokseseler som holder dem oppe hehe[8D]). da er det ingenting som ligger å presse på magen[:D]. For stramme bukser å belter kan gjøre smerten værre. Du kan også legge noe varmt på magen (varmepute) vis det er kynnere du har for å roe dem ned [:)].
Jeg kjenner forskjell på kynnere og vanlig "livmorstrekk" med at livmoren blir som en hard klump når jeg har kynnere.
Mye av informasjonen jeg skriver her det jordmoren har fortalt meg når jeg var hos henne[:)].
Sier ikke at det nødvendigvis er slik det er hos deg men høres sånn ut [:D]