D-vitaminer og avføring

Babybambi91

Glad i forumet
Septembermødre <3
Er det bare min som har endret avføring etter at han begynnte med D-vitamin dråper?

Gikk fra 3-4+ bæsjbleier i døgnet til omtrent null, nå bæsjer han 1 gang på en dag men plutselig er det over en hel dag uten noe.
Syns bare det var drastisk endring :P
Og fisen lukter ganske mye for tiden også..

Samme her - nå går det plutselig 3-4-5 dager uten ordentlige bæsjebleier. Vet ikke om det har sammenheng med d-dråpene da.. Vi gir ham semper-dråper også, mot magevondt, vet ikke om det virker men han hadde så vondt i magen og trykket og trykket (særlig ved kveldsmåltidet), så måtte jo prøve noe :)

Frøkna vår får tran, og jeg synes at bæsjen har endret seg etter det. Den kommer sjeldnere, er grønnere på farge og lukter mer. Kan jo også bare være at dette endrer seg ettersom de blir større :)

Frøkna vår får tran, og jeg synes at bæsjen har endret seg etter det. Den kommer sjeldnere, er grønnere på farge og lukter mer. Kan jo også bare være at dette endrer seg ettersom de blir større :)

Ja kan jo hende det er derfor, men syns det var så mærkelig at det skjedde med en gang vi startet med dråpene :P Men jeg klager ikke på å slippe å bytte masse bæsjbleier :)

Amanda er begynt å bæsje to til tre ganger per uke i stedet for en gang. Hun tar også d vitamin

Samme her - nå går det plutselig 3-4-5 dager uten ordentlige bæsjebleier. Vet ikke om det har sammenheng med d-dråpene da.. Vi gir ham semper-dråper også, mot magevondt, vet ikke om det virker men han hadde så vondt i magen og trykket og trykket (særlig ved kveldsmåltidet), så måtte jo prøve noe :)

Her presser han og styrer på morgenen, og blir ofte illsint for at det ikke kommer noe :P Men når jeg avleder han med noe annet og tar han opp så glemmer han hele greia og er blid som en sol igjen :P

har ikke merket noe. Men dråper er bedre enn tran her i huset; tran ble hun veldig urolig av og bare skrek. Så det venter vi med

Back
Topp