Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm. Ikke vært problem her selv med umoden tarm. Får ikke jerntilskudd? Hvis du mistenker det, prøv å gå over til tran å se om du merker forskjell. Kan jo være så mangt![]()
Mener å huske at det var noen av dere som opplevde magevondt på babyene ved bruk av D-vitamindråpene. Hvordan gikk det når dere prøvde på nytt? Har det gått seg til?
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Har brukt tran frem til nå, men han har funnet ut at han kan fylle munnen uten å svelge, så åpner han bare munnen og lar alt renne ut igjen [emoji85] Derfor begynte jeg med dråpene for å få i han det han trenger.
Ingen jerntilskudd nei..
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hahahaha!! Tror jeg knekker sammen her [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg er ikke til hjelp da men [emoji28]
Vi ga og opp tran. Men det var fordi han begynte å gulpe..Hahaha, vi lo litt i starten vi også, men det ble fort irritasjon ut av det. 2,5 ml tran utover hele guttungen...jeeeej.... og fra 6 mnd skal han ha 5 ml! Uaktuelt [emoji38]
Ho her og fyller munnen for å la det renne ut [emoji28] Står klar med papiret og håper noe gikk inn [emoji23]Har brukt tran frem til nå, men han har funnet ut at han kan fylle munnen uten å svelge, så åpner han bare munnen og lar alt renne ut igjen [emoji85] Derfor begynte jeg med dråpene for å få i han det han trenger.
Ingen jerntilskudd nei..
Ho her og fyller munnen for å la det renne ut [emoji28] Står klar med papiret og håper noe gikk inn [emoji23]
Ja, noe går heldigvis ned herBrukte sånn engangskompress (sånn tørkeklut) før for å holde tranen inne, men følte til slutt at all tranen ble absorbert av kompressen og ingenting havna i ungen [emoji23] Da er jo litt av poenget borte [emoji85]