Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble anbefalt D-pearls av apoteket da jeg hadde D-vitaminmangel, 20 mikrogram.
Jupp. Kjøpte det på Ditt Apotek om jeg ikke husker feilTusen takkdet får man på apoteket sant?
Dessverre så gjør leger sjeldent det fordi det er veldig mange fastleger som ikke tar D-vitamin mangel på alvor her i nord hvor vi faktisk trenger tilskudd hele åretOg det bør legen fortelle deg, egentlig. Og ny prøve etter noen mnd.
Jupp. Kjøpte det på Ditt Apotek om jeg ikke husker feilSa til dama som var på jobb at jeg hadde fått påvist mangel, og lurte på hvilken jeg burde velge. Da kom hun med den.
Og det bør legen fortelle deg, egentlig. Og ny prøve etter noen mnd.
Sant nok det, desverre.Dessverre så gjør leger sjeldent det fordi det er veldig mange fastleger som ikke tar D-vitamin mangel på alvor her i nord hvor vi faktisk trenger tilskudd hele året
Ta dobbel eller trippel dose, og kontroller deg igjen om et par mnd![]()
Dessverre så gjør leger sjeldent det fordi det er veldig mange fastleger som ikke tar D-vitamin mangel på alvor her i nord hvor vi faktisk trenger tilskudd hele året
Ta dobbel eller trippel dose, og kontroller deg igjen om et par mnd![]()