D-vitamin dråper

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Frøkna på 1 Mnd skulle begynne med dråper i går.. Fikk ca 5 stk. Etter 2 timer ble det ramaskrik som holdt hele kvelden frem til 11, da sovnet hun. Natten gikk greit, men er tydelig utilpass i dag også.. Sover kun oppå meg og gråter litt i søvne.
Noen av deres som har reagert på D-vitaminene? Hun har nok en følsom mage for må ha kumelk fri mme og tålte heller ikke malt..

Aldri hørt om at noen ikke tåler de dråpene. Spør på apoteket kanskje :rolleyes:

Har jeg aldri vært borti. Har en venninne der sønnen ikke tåler melk eller soya, men han reagerte ikke på d-vitaminer heller

Syns dette er veldig rart selv assa, derfor jeg lurer:/

Sikker på det er d-dråper? Aldri hørt om før.

I begynnelsen ble hun litt hard i magen da hun fikk det, så prøvde noen dager uten og så med. Men det gikk seg til :)

Åh, det var nytt for meg. Her har vi ikke opplevd noe problem med de. Høre med hs om det er noe annet hun kan få evt. Eller kanskje det går seg til, at det bare er litt nytt for magen.

D-vitamin-dråpene vi fikk av helsesøster for å gi datteren vår istedet for tran, var laget med jordnøttolje. Hun gulpet og spydde, skrek og herjet. Viste seg at hun hadde nøtteallergi....

Man blir ofte rådet til å prøve 3-4 ganger :-) nye ting ned i systemet vil naturlig nok ofte skape litt krøll (uten at det er skadelig).. Det eneste som trengs er tilvenning :-)

D-vitamin-dråpene vi fikk av helsesøster for å gi datteren vår istedet for tran, var laget med jordnøttolje. Hun gulpet og spydde, skrek og herjet. Viste seg at hun hadde nøtteallergi....
Kanskje det er det ja... Har jo allerede reagert på vanlig mme.. Hmm... Må sjekke hva det står på dråpene og ringe legen på mandag..

Back
Topp