D går framover...;)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
10 uka no å dæm 5 siste ukan har gått superfort!!!!Går d lik fort resten av svangerskapet,så veit itj æ Fleir som synes ukan går fort? :)

Gratulerer med 10 uker :)

Jeg synes og ukene flyr :)

I dag er det en mnd siden jeg tok testen, men det føles ut som det var i går :P

både og syns jeg, nå er jeg 10 uker på onsdag,  bare venter på å bikke 12 egentlig, men når jeg tenker meg om har jo disse 6 ukene gått veldig fort :p

Æ va 4 uka på vei da æ tok dein første testen å d virke som om d va igår...;o) No går d fort, å på sluttn så går d itj fort nok

synes ikke tiden kan gå fort nok frem til jeg får en ul :P

-Exotic- skrev:
synes ikke tiden kan gå fort nok frem til jeg får en ul :P

Hehehe,skjønne dein å ja :) Gler mæ masse t æ ska på ul æ,tenkt å bestill time t privat ul
22 juni æ,da e æ 12+ 5 :)

Synes det går treeeegt jeg. Men nå har jeg vært mye sengeliggende og lite på jobb i det siste pga kvalme. Men regner med når kvalmen går over og jeg kommer meg på jobb igjen så går det litt fortere :)

Jeg syns og tiden går tregt, vil bare komme meg over 12 uker og se på UL både i uke 7 og 13 at alt er ok. Mistet sist så er sikkert litt derfor og.

hehe, føler ikke det går fort nokk her er bare 7+5 uker her, men har vært så dårlig de siste to ukene at det har vært helt jævlig. Men de to siste dagene har jeg følt meg i en grei form så håper bare det fortsetter sånn:P men det føles ut som at jeg tok graviditetsstesten igår. Jeg fant ut jeg var gravid når jeg var 3 uker på vei. 

Nå er jeg bare 8 uker imåra men jeg syns det har gått utrolig fort! rekner med det fortsette sånn :)

Back
Topp