d e jo så gale

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
ser dåkk på FEM nå??
små jenter som e avhengig av solarium, sminke å div. å d e snakk om 10åringer. foreldre som meine d e OK?? nei seriøst, d e jo isje OK

Det er jo så mye om at "barna er små mennesker de også" idag at det er jo mange som ikke er foreldre lenger... Vi skal jo lære barna å bli gode og trygge voksne, det er ikke noe de kan fra før.

Og det å sminke seg og sånn hører ikke hjemme i en tiåring sin verden, ikke i en så alvorlig grad! Usj.

såg d isje nei, mn uff d e d værste når di små droltongane (drittungane) komme m tanga å sminke å tror di e SÅÅÅÅ sexy.. d e heilt sykt.[:@] Aldri mine ungar hadde fått lov t d.!

Å eg e så lei av foreldre så isje e foreldre... d blir jo bare fullt av ufordragelige folk jo! [:'(]

ORIGINAL: June23

såg d isje nei, mn uff d e d værste når di små droltongane (drittungane) komme m tanga å sminke å tror di e SÅÅÅÅ sexy.. d e heilt sykt.[:@] Aldri mine ungar hadde fått lov t d.!

Å eg e så lei av foreldre så isje e foreldre... d blir jo bare fullt av ufordragelige folk jo! [:'(]

Uff ja... fatter ikke at foreldrene lar de holde på sånn!
Hadde dattera til sambo kommet inn i stua, sminket som et lu**er...ALDRI om hun hadde fått lov til å forlate leiligheta seende sånn ut!

Fikk ikke sett den jeg. Hadde planer om det..

Back
Topp