:D :D am so happy

connie83

Forumet er livet
For nå blir det antageligvis nye pupper på meg[:D][:D][:D][:D] jeeeei, må buytte de ut, mine er 10 år gammle og ser ikke bra ut mer overhode, men nå ordner det seg nok[:D][:D][:D] er glad he he

måtte bare dele jubelen her[:D]

Så bra. Men et dumt spørsmål; Holder de ikke lenger enn 10 år? Jeg kan ingenting om slikt jeg. Trodde de ble slik de ble laget [:)]

You go girl[:D][:D][:D]

JIPPI [:D][:D]

juuuhuuu.. hurra for nye pupper [:D] skulle gjerne hatt et par nye selv.. [:D]

ORIGINAL: Kleo

Så bra. Men et dumt spørsmål; Holder de ikke lenger enn 10 år? Jeg kan ingenting om slikt jeg. Trodde de ble slik de ble laget [:)]

jo de skal holde på livstid men nå jeg satt de inn var jeg 18 år og ville ha de så naturlig som mulig, etter 10 år når de i utgangs punkt var veldig naturlig og jeg har fått 2 brn er de ikke like pee mer he he, og den ene inplantatwet har desverre løset fra puppe så må operer for å få det fixet[;)]

Nye pupper altså?! Gratulerer!!

Jeg vil også ha det *misunnelig* hehehe[8D][8D] Du kan få litt puppefyll av meg altså! Har maaasseeee ekstra[8D][8D]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Nye pupper altså?! Gratulerer!!

Jeg vil også ha det *misunnelig* hehehe[8D][8D] Du kan få litt puppefyll av meg altså! Har maaasseeee ekstra[8D][8D]

he he håper jeg år det... ikke 100% sikkert med 90 % he he

ORIGINAL: risosu

Sign[:D]

hi hi bare og kjøpe [;)]

så bra! Jipp[:)] ordner seg alltid for snille jenter

vant du på flaxlodd eller? Her må det spares først, så får vi se om jeg tør...

ORIGINAL: kab

vant du på flaxlodd eller? Her må det spares først, så får vi se om jeg tør...

nei i wish he he he

Åååååå, sååå heldig!! Har alltid ønsket meg puppær, hehe..

Men har så absolutt ikke pengene liggenes dessverre.. Men kan jo begynne å spare, så kan jeg jo få det om 3-4 år..... må innrømme at jeg ikke får så veldig lyst til å spare sååå lenge...

Du kommer til å bli såååå fresh selv om du allerede er superfresh:)

Hehe, så bra :D Derfor vi skulle krysse fingra? Hehe ;) 

ORIGINAL: jk81

Heldig du [:)] Skulle gjerne hatt et løft her, ikke fyll, men løft, ha ha ha [:D]

sign! [:D][:D]

jaaaa håper[:D][:D] helt grusomt og ikke vite helt 100% om det vil ordne seg he he

Hahaha, og da datt den beskrivelsen du ga av puppene dine hos kiara ned i hodet mitt:)

Heeeeerlig, det ordner seg nok.....blir såå bra[:D]

Back
Topp