:D bra lørdag

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
I dag har jeg slappet av max.
Lest bok, sett mannen og jentungen spille playstation. Hørt to småjenter leke som bare småjenter kan :)
Så kom hentelappen til rimipakka. Oh wow!

Masse! Kjempefornøyd!
Kjøpt inn de siste småtingene til fødebagen og pakker toalettmappa i morra. Nå går det i risgrøt med masse kanel. Så er jeg nydusja og fresh, senga blir skifta på, så kanskje blir det no action på mannen i kveld :D

I dag har jeg slappet av max.
Lest bok, sett mannen og jentungen spille playstation. Hørt to småjenter leke som bare småjenter kan :)
Så kom hentelappen til rimipakka. Oh wow!

Masse! Kjempefornøyd!
Kjøpt inn de siste småtingene til fødebagen og pakker toalettmappa i morra. Nå går det i risgrøt med masse kanel. Så er jeg nydusja og fresh, senga blir skifta på, så kanskje blir det no action på mannen i kveld :D
Hørtes ut som er deilig avslappende dag:)
Her også kom Rimi pakka idag, men i gubben sitt navn for jeg hadde fått forrige gang. Blir spennende og se om han tør hente den;)

Herlig lørdag :) Høres ut som kjerringrådene er igang :D

Her kom og hentelappen til rimi idag :)
Senga vår skifra jeg på for 3 dager siden, så den har enda den "nye" følelsen. Mannen var heldig litt tidligere idag, men kanskje han skal få dobbel jackpot idag :p

Jeg venter også på hentelappen til rimipakka. Det er den eneste jeg kunne få da jeg er registrert fra før på alt (fikk ei datter i 2013).. Det stod ihvertfall at det gikk, så jeg håper at jeg får den :D

Høres ut som en veldig fin dag :)

Se alt som var inni :O
Masse.
Men hjelpes pampers bleier stinker kjemisk avfall. Det kan jo ikke være rett? En blanding av brent plast og kjemisk såpe.

Vedlegg

• 1416091661131.jpg
    1416091661131.jpg
    65 KB · Visninger: 38
Se alt som var inni :O
Masse.
Men hjelpes pampers bleier stinker kjemisk avfall. Det kan jo ikke være rett? En blanding av brent plast og kjemisk såpe.
Oi ja den var fin :) vi bruker pampers, synes ikke de lukter noe jeg :p

Oi ja den var fin :) vi bruker pampers, synes ikke de lukter noe jeg :p
Lurer på om det er noe galt med denne batchen for de to første bleiene fra en annen pakke luktet ikke. Men denne stinket. Det var sånn at jeg brekte meg. (Og jeg som misliker pampers fra før).

Lurer på om det er noe galt med denne batchen for de to første bleiene fra en annen pakke luktet ikke. Men denne stinket. Det var sånn at jeg brekte meg. (Og jeg som misliker pampers fra før).
Bestandig brukt pampers og de lukter ikke. ( mine unger har aldri tålt libero sine bleier )

Kjempemye fint i den babypakka der i allefall :D

Bestandig brukt pampers og de lukter ikke. ( mine unger har aldri tålt libero sine bleier )

Kjempemye fint i den babypakka der i allefall :D
Da må det jo være noe feil med disse :/ jaja. Takk for svar :)

Back
Topp