Dør jeg?

*IdaMor*

Elsker forumet
Ja kjennes slik ut :-/ får ikke sove! Har ekstremt vont i magen, kvalm og kjennes rett og slett ut som jeg skal dø :( er usikker på om jeg har tak i magen eller bare intens mageknip :/ uansett synes jeg ufattelig synd på meg selv her jeg ligger på badegulvet!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvis du har så vondt, så ringer du føden momentant. Forklar situasjonen og få en sjekk :)

Sloknet tilslutt på sofan. Å nå er det bedre. Men fyyy! Viste virkelig ikke en stund der om det var rier eller mageknipe :/

bra det ikke ble "verre" da:) Jeg har også vært plaget med magesmerter men de har alltid gått fort over (og endt med luft) man skal ikke spøke med luftsmerter i svangerskapet!!
Hadde noen små knip i natt som kom og gikk men ble aldri til noe "gøy"..sier det ofte- rart å gå å glede seg til voldsomme smerter!!

Hehe, her iriterte mageknipen livmoren noe veldig! Så jeg har sittet med småe tak en stund nå... Skal jo på sykehuset i morgen, og KS på tirsdag så jeg håper ikke på noe mer smærte! Nei magesmerter uansett form er ikk egodt, å i allefall ikke de som ikke fører til baby ;)

Hvis du har magesmerter som ikke gir seg, og magen i tillegg blir hard som ved kynnere/rier skal du forte deg til sykehuset. Det kan være morkaka som løsner. Det gjør VELDIG vondt!!

Neida er ikke det! Håper jeg! :O Grunnen til magevondte viste seg ganske raskt :P Men det er vel vanlig og "tømme" seg før en fødsel? Håper bare han klarer og holde seg inne nå i 2 dager til! Har sån på følelsen at han har tenkt seg ut i morgen ;)

Hørtes fælt ut! Hadde "tømmedag" i går, var fryktelig ubehagelig! Håpte det skulle bli baby i løpet av natten, men det ble ikke det.... Håper det blir bedre;) heldig er du som vet det blir baby på tirsdag da!

Hørtes fælt ut! Hadde "tømmedag" i går, var fryktelig ubehagelig! Håpte det skulle bli baby i løpet av natten, men det ble ikke det.... Håper det blir bedre;) heldig er du som vet det blir baby på tirsdag da!
Ja det var virkelig ikke noe særlig :-\ men ikke noe tegn til baby her :-P håper og krysser fingrene for at det blir fødsel på deg også snart ;-)
Min kan fint vente til tirsdag! Når jeg først må ta ks så trenger.jeg virkelig ingen forsmak på vanlig fødsel :p

Back
Topp