Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha kjenner på det samme! Jeg skal på ul når jeg er 12 uker og 14, og da får jeg vite kjønn så da er det rett på Facebook
Haha helt likt!Haha Mannen forteller ikke til noen, mens jeg har behov for å rope det ut. Så sært
Jeg har sagt det til altfor mange - angrer litt, men det er så vanskelig når det egentlig er det eneste jeg vil snakke om. 10 uker imorgen og kun 2 uker til uke 12 - da orker jeg ikke holde det hemmelig mer!
Jeg skal på UL på mandag og det kan godt hende jeg bare annonserer graviditeten da om alt er bra. Har veldig lystSynes det er så vanskelig å holde det hemmelig selv om det er 2 uker til den "magiske grensen". Jeg har jo sett at lille spire har det bra, jeg kan ikke gjøre noe fra eller til med to uker. Så sikkert derfor jeg har fått det for meg nå
Får du vite kjønn i uke 14?Haha kjenner på det samme! Jeg skal på ul når jeg er 12 uker og 14, og da får jeg vite kjønn så da er det rett på Facebook
Ja, går til privatFår du vite kjønn i uke 14?
Ja, men er det ikke veldig tidlig til at man kan si 100%sikkert?Ja, går til privat
Er nærme 100% fordi de tar 3D så de ser det veldig godt!Ja, men er det ikke veldig tidlig til at man kan si 100%sikkert?
Oooog, derfor har ikkje eg sagt noko til mi bestemor endå, då veit heile kommunen det dagen etterJeg fortalte det til min bestemor i går, så regner med hele familien vet det iløpet av helga
Oooog, derfor har ikkje eg sagt noko til mi bestemor endå, då veit heile kommunen det dagen etter