Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag er jeg 4 dager over ikm, og ingen tante har kommet.. Men jeg får heller ikke positiv test.. Alle har vært negative. Lurer på hva som skjer jeg! Har hatt regelmessig mensen helt til nå.. noen som har vært borti lignende?:)
Kan være flere grunner. Den vi kan håpe på er at du rett og slett ikke produserer nok hcg enda:) og at det derfor vil ta litt tid før testene viser positive:) en annener at tanta di rett og slett er seint ut, men får håpe på det første;)
Hvilken graviditets test bruker du? Det har litt å si trur jeg. Eller..hvertfall for meg.... I forje svangerskap brukte jeg kun slike billig tester fra nett, slo ikke ut før det hadde gått mange uker.Jeg fikk de av ei venninne som ikke trengte de lengre. Fordi vi hadde ikke helt planlagt å bli gravid da.... Denne gangen brukte jeg Clear Blue og testa positiv fire dager før mens, prøvde disse billig testene nå og ( kjøpte noen på nett) og de slo ikke skikkelig ut før i dag!!! Og jeg er 5 uker på vei.
Ta kontakt med legen din hvis mensen uteblir :) En blodprøve vil nok gi deg svar. Jeg har vel ikke vært borti noe sånn selv, bortsett fra en mnd hvor mensen var veeeeeldig forsinket. Tror jeg hadde en pp som varte i 50 dager.
resultatet blir nok mest tydelig med morgenurinen ja, så vent ;) det klarer du.
Jeg venta fra lørdag til torsdag før jeg tok testen :P i mitt tilfelle var det at jeg måtte få kjøpt test og det fikk jeg ikke gjort før onsdagen..s å ventet jeg til torsdagen med å ta den.