Dør av luktesansen min

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Hva er det med folk som skal dynke seg med en flaske parfyme før de går ut. Holder jo på å krepere på jobb av enkelte kunder. * puste*

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg vet , er helt forferdelig , akkurat nå klarer jeg ingen lukter omtrent , kvalmen gjør det ikke bedre , det meste lukter vondt ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Er på jobb sammen med 2 stk idag, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

Dør med dere jeg og!! Seriøst, det er ikke nødvendig med så mye parfyme! Gikk i butikken ista, måtte løpe gjennom hele butikken på 5 min for orka ikke alle de luktene av de forskjellige menneskene og kjøttdisk osv :o forferdelig!

<3 venter en vinterbebi <3

Er helt forferdelig. Jeg lukter bare mat-os jeg, kan lukte hva folk har spist til middag den siste uka(nesten :p). Er virkelig den verste lukten, føler alle klærne mine også lukter gatekjøkken. Vil flytte for uansett hvor mye jeg lufter lukter det mat-os og støv og innestengt!!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Sliter max her også. Gikk tur i stad og syns jeg luktet hunde piss over alt! Blæææ
Tåler ikke mat som lukter heller :(

Sitter å blir grønn i tryne bare av å lese denne tråden her.. Hater det meste av lukter fortiden!! Kaffi lukter skikkelig dritt nå. Elska lukta av det før. Å lavendel :( det lukter ikke som jeg husker. Buhuu :(

Desember 2014

Bruker App

Gleder meg max til den luktesansa reduseres altså :P

Enig!

Altså seriøst jeg trenger en neseklype eller noe!! Alt lukter så innforj****g!!! :(
Er så kvalm ! :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Samme her, mye lukter utrolig ugg! Men: samboern kom hjem fra gåtur fra jobb her en dag, passe svett med litt lukt av deo, og han lukta bare helt fantastisk!
Nais touch oppi alle de andre symptomene mine som han må holde ut med :P

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Klarer ikke parfyme lukt fra før. Er allergisk. Så jeg sliter med busser og butikker utenom svangerskap og

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Ej kjendte lukt av kokt brokkoli en dag. .. heilt grusomt. Når ej gjekk me datra mi klarte ej ikkje lukta av sesamfrø. Forstår ikkje no korleis ej klarte å lukte d hehe

mor til to gull, 05 og 12

Ej kjendte lukt av kokt brokkoli en dag. .. heilt grusomt. Når ej gjekk me datra mi klarte ej ikkje lukta av sesamfrø. Forstår ikkje no korleis ej klarte å lukte d hehe

mor til to gull, 05 og 12
Luktesansen er jo så forsterka nå at man klarer å lukte det meste. Jeg er så ekstrem at når jeg skal hente guttungen i barnehagen så kan jeg stå noen meter fra han å kjenne han har gjort i bleia. Selv om han er innpakka i masse klær. Normalt så pleier jeg ikke å kjenne det før jeg er helt oppi han :P

Jeg sendte gubben ut for å pusse tennene da han prøvde å kysse meg etter å ha spist ost. Stinka ost av ham. Haha.. Stakkar!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er det med folk som skal dynke seg med en flaske parfyme før de går ut. Holder jo på å krepere på jobb av enkelte kunder. * puste*

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Helt enig! Er vanskelig å unngå brekninger og kvalmen blir uutholdelig når en omgås parfymerte mennesker. Var dum nok til å ta på parfyme selv en dag...nederst på geneseren...og det ble ille. Måtte skifte.
Var faktisk luktesansen som ga meg det første hintet om at jeg var gravid. Bråvåknet og ble akutt uvell da sambo nettopp hadde dusja og parfymerte seg på morningen... og han dusja på badet i underetasjen og hadde ikke kommet opp enda da jeg våkna av lukta. Grei nok at dørene stod på gløtt men oi oi oi for en bombe av "god"lukt som kom sigende, hehe.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Trodde jeg hadde en bedre dag på luktesansen i dag, helt til jeg kom på butikken. Må serriøst vært en der som har brukt opp hele parfymeflaska!

Apropos parfyme, glemmer folk at lufta ikke er for alle? Er selvfølgelig allergisk mot enkelte parfymer og det er mye værre som gravid, æsj! Nyser og sliter med pusten mens man er kvalm. Huff...

Back
Topp